Wisselende uren kdv, vast bedrag vd belasting?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door september08, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ben ik weer..
    Ik betaal dus 4 of 5 dgn per maand, hoeveel maandagen er in de maand zitten.
    Dit is 275 of 345 per maand, wel een verschil dus.
    Maar ik krijg van de belasting steeds hetzelfde bedrag terug.
    Ik kan me herinneren dat ik afname qua uren 44 (dus de 4x) heb ingevuld.
    Kan het dus zijn dat ik de maanden waar ik 5x betaal, te weinig terug kreeg/krijg?!
    Is nu dus al bijna 2 jaar zo, maar nooit aandacht aan besteed, tot nu alles duurder wordt.
    Moet ik daar zelf achteraan of wordt dit eind vh jaar verrekend en vorig jaar niet gezien?
    Wie heeft er verstand van???

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ik heb er niet veel verstand van maar, waarom betaal je de ene keer 4 en de andere keer 5???

als je het totale aantal opvangdagen neemt per jaar en dit deelt door de maanden dan krijg je toch een gemiddelde wat je door had kunnen geven??

hier rekend het dagverblijf het voor ons uit. ik heb voor volgend jaar al een brief gekregen waarin staat wat ik per maand moet betalen. en dit bedrag is elke maand hetzelfde.

denk inderdaad dat je met 5x teveel hebt betaald. maar dat krijg je aan het eind van het jaar toch terug??
    maar voor volgend jaar willen ze dit regeltje veranderen. dan mag je (dacht ik) nog maar van bijv. de maand ervoor terug vragen en niet van het hele afgelopen jaar.

Deel Deze Pagina