Wisselende zwangerschapsverschijnselen

Discussion in 'Zwangerschap' started by MelanieL29, Dec 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Wisselen bij jullie de verschijnselen.

Had voor mijn NOD echt last van misselijkheid en boertjes :oops: .
    Vanaf NOD (en dus positieve test) geen misselijkheid meer, geen boertjes meer.

Wel groeien mijn boobs gestaag en kreeg ik het gisteren echt vreselijk koud. Was niet warm te krijgen.

Maakt vreselijk onzeker. Voor mijn idee zou ik liever een beetje misselijk blijven. Heb dan het idee dat je echt zwanger bent.

2. Mmm

Mmm Actief lid

Oct 21, 2006
    374
    0
    0
    Ik heb het ook hoor, dat ik de enige dag veel misselijker ben dan de andere dag!

3. Flo00

Flo00 Lid

Dec 2, 2006
    42
    0
    0
    Is heel herkenbaar.. In het begin (nog voor de test) misselijk... nu nergens last meer van. Wel had ik het het hele weekend ijs koud (wist niet dat dit ook een symtoom kon zijn..) terwijl anderen zonder jas buiten stonden stond ik in mijn winter jas met sjaal te bibberen of het - 20 was :( En zijn mijn boobs zeer pijnlijk. Ook kwq vermoeidheid zeer wisselend... ene moment zeer moe.. terwijl ik vandaag energie heb voor 10 Volgens mij hoort dit er gewoon bij.....

4. deb1

deb1 Actief lid

Nov 28, 2006
    256
    0
    0
    ik ben alleen moe. maar tegelijkertijd ook heel hyper dus echt wel anders moe. en mijn boobs doen ook echt pijn. niet misselijk, kan alleen niet grote hoeveelheden eten. terwijl ik normaal echt kan vreten voor tien.

5. angel11

angel11 Lid

Oct 12, 2006
    99
    0
    0
    Breda
    Ik ben nu 6 weken zwanger, maar behalve gevoelige tepels en wat steverige borsten heb ik nergens last van

6. Suus81

Suus81 Actief lid

Jun 22, 2006
    265
    0
    0
    Ik heb ook niet de hele dag door "klachten". Ik ben wel continu moe maar heb met vlagen last van misselijkheid en verder heb ik soms zere borsten en last van m'n rug.
    Wat ik ook wel meer heb dan anders maar ook niet continu is hoofdpijn!

7. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb het ook erg koud.

Gisteren werd mij verteld dat dit wel degelijk een symptoom is (wist ik niet)
    ik heb het nu al 4 dagen wisselend koud.. en warm worden, ho maar

8. Moosie

Moosie Lid

Aug 11, 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Ook ik heb wisselende symtomen, en dat maakt mij vaak onzeker. Moe ben ik de hele dag door. Misselijkheid met vlagen en de ene dag heb ik last van mijn borsten en de andere dag helemaal niet. Ook wel eens pijn in mijn billen en benen, maar dat is vooral is ik te druk ben geweest.

9. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

Aug 9, 2006
    803
    0
    0
    Dank jullie ladies voor jullie reacties. Stelt me enorm gerust.
    Apart hoor al die verschijnselen hè. Ben benieuwd wat ons nog te wachten staat.

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    ik begon ook met zulke verschijnselen. Zodra ik de 7de week gepasserd was, begon de misselijkheid pas goed opgang te komen. Dus lady's, er kunnen nog heel wat verschijnselen bij komen. ;)

Share This Page