belly pops

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantal25, Dec 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal25

chantal25 Actief lid

Oct 8, 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hallo allemaal,

Ik heb het eindelijk gevonden, ik ben zo ongelovelijk misselijk,heb het gevoel dat ik moet overgeven maar het komt dan niet.
    Nu kwam een collega van mij met een blad aan zetten, waarin iets stond over lolly's die de misselijkheid op een natuurlijke manier verlicht!
    Ik heb ze gelijk besteld hopen dat het werkt.

groetjes chantal

www.bellypops.eu

2. Female

Female Niet meer actief

kan me voorstellen dat je er gek van wordt... ik had het alleen de ochtenden en voelde me al rot daardoor. als je zo misselijk bent kun je ook gewoon NIKS doen, behalve op de bank zitten enz...

succes laat maar weten of de lolly's helpen, ik ben benieuwd!

3. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik hoop voor je dat het werkt!
    Laat je het nog wel even weten dan? Misschien dat ik er dan ook wat aan heb!

4. Niet meer actief

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had dit ook gelezen en aan een collegaatje gegeven die ook zo misselijk was. Gelijk besteld, helaas niet geholpen. Hoop echt dat ze bij je helpen! Succes.

5. chantal25

chantal25 Actief lid

Oct 8, 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Hoi ik probeer het gewoon baad het niet dan schaadt het niet toch?
    Moet wel zeggen dat ik me nu alweer wat beter voel, heb ook geen tijd om toe te geven aan die misselijkheid!
    Op mn vrije dagen ben ik veel beroerder, zoals vandaag sta ik om 7 uur op moet mn dochter naar school, ik huishouden doen, koken, dochter ophalen, wegbrengen en dan nog werken tot 8 uur!pffff

groetjes

6. Niet meer actief

Gewoon proberen. Wie weet is dit het "wondermiddel" voor je! En nog lekker ook!

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ben benieuwd hoor. Laat even weten of het werkt.

Share This Page