Kinderopvang omgeving Nijmegen

Discussion in 'Oppas en kinderopvang' started by MrsP, Jan 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Momenteel woon ik in het Westen van het land, maar t.z.t. wil ik naar het Oosten, omgeving Nijmegen, gaan verhuizen. Nu wil ik me daar vast inschrijven voor kinderopvang, omdat ik hoop daar over een half jaar heen te verhuizen. Ik ben me dan ook aan het oriënteren, maar vind het lastig omdat ik de omgeving niet ken.
    In mijn huidige buurt heb ik me ingeschreven bij een opvang waar de baby straks 'altijd welkom' is (dat is een pakket). Ik kan haar dan elke dag brengen, op welke tijd ik ook wil voor een vaste prijs. Dat zou ik ook prettig vinden om dadelijk in de omgeving van Nijmegen te hebben, maar dit kan ik niet vinden. Hopelijk hebben jullie tips.

Ik zoek een beetje in de omgeving van Dukenburg, Zwanenveld, de Goffert, beetje daarom heen. Wijchen of Beuningen. Bemmel zou eventueel ook nog een optie zijn.

Ik hoop dat er meiden zijn die me een beetje op weg kunnen helpen.

Gelijk ook even de vraag of iemand goede tips heeft voor relatief goedkope huurwoningen in deze buurt. Dan doel ik op particuliere woningen, de grote organisaties weet ik wel te vinden. Ik mag niet in een sociale huurwoning, dus vandaar deze vraag.

Ik hoop op reacties!

Liefs

Share This Page