Hoi allemaal, Ik kwam op internet toevallig op dit forum terecht. Mijn naam is Mariska,30 jaar en woont met mijn man en hond in een dorpje in het mooie Brabant. Oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam, maar voor mijn man ben ik naar Brabant gekomen, geen moment spijt van gehad! Een klein geschiedenis v.w.b. onze kinderwens. In december 2009 heb ik een miskraam gehad, waar ik het nog lang moelijk mee heb (gehad). Omdat ik daarna niet meer zwanger bleek te worden, hebben we in september 2010 de stap naar het ziekenhuis gezet. Omdat na testen bleek dat alles goed was bij mij en mijn man, ben ik begonnen met Clomid. Deze heb ik 6 rondes geslikt (lekker hoor, die opvliegers op je 30e!), maar zonder resultaat. Afgelopen vrijdag ben ik begonnen met het spuiten van Puregon. Vreemd idee om jezelf te moeten prikken, maar gelukkig valt het allemaal mee. Volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo. Ik ben benieuwd! Zo, een heel verhaal... Ik hoop op dit forum veel te kunnen lezen van 'lotgenoten'. Groetjes, Mariska
welkom! wat spannend allemaal. Hoop dat jullie wens snel uit mag komen en dat het dan allemaal goed mag blijven gaan!