Wisselt cheaptickets steeds van prijs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Deedee91, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Een week geleden was de vlucht nog maar 70 euro, nu het dubbele :O Heb er nog nooit geboekt maar de prijzen wisselen dus? Komt de goedkope vlucht nog wel terug of is het een verkeken kans?

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.946
    113
    Vrouw
    De prijs hangt af van het aantal beschikbare stoelen in het vliegtuig, kwestie van vraag en aanbod.
    Maar daarbij loont het ook om je cookies te verwijderen, en eventueel via concurrentie sites als Skyscanner te kijken. Soms is het zelfs via de vliegtuigmaatschappij zelf het goedkoopste.
    Zelf vlieg ik geregeld met maatschappij A heen en met maatschappij B terug, dit kan je ook zo heel wat geld schelen.
    Daarnaast zijn de vliegtickets op dinsdagochtend tussen 10 en 11 uur het goedkoopste, geen idee waarom trouwens.

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Als je een aantal keer kijkt met zelfde ip adres dan gaan de gerichte zoektocht vliegtuigtickets omhoog
    Ook op bepaalde tijden is dat..

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik boek nooit meer bij cheaptickets. Ze gooiden hier ieder halfuur de prijzen onhoog. Met het boeken vloog hij er steeds uit en als ik dan eindelijk de pagina weer geladen had was het weer duurder. Ook zeer onvriendelijk aan de telefoon.

Heb dat met andere websites nog nooit gehad.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Nou ben je mooi klaar mee dan

Waar boek jij dan annelie?

6. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik heb nog nooit via Cheaptickets geboekt - wél via Budgetair en dat ging prima, geen gekke dingen. Kun je misschien ook eens naar kijken :)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoe dichterbij de vertrekdatum hoe duurder het word ja. Ik heb weleens de mazzel gehad dat de prijs van het ticket 2 weken hetzelfde bleef dus het is niet altijd zo.

Deel Deze Pagina