Een week geleden was de vlucht nog maar 70 euro, nu het dubbele :O Heb er nog nooit geboekt maar de prijzen wisselen dus? Komt de goedkope vlucht nog wel terug of is het een verkeken kans?
De prijs hangt af van het aantal beschikbare stoelen in het vliegtuig, kwestie van vraag en aanbod. Maar daarbij loont het ook om je cookies te verwijderen, en eventueel via concurrentie sites als Skyscanner te kijken. Soms is het zelfs via de vliegtuigmaatschappij zelf het goedkoopste. Zelf vlieg ik geregeld met maatschappij A heen en met maatschappij B terug, dit kan je ook zo heel wat geld schelen. Daarnaast zijn de vliegtickets op dinsdagochtend tussen 10 en 11 uur het goedkoopste, geen idee waarom trouwens.
Als je een aantal keer kijkt met zelfde ip adres dan gaan de gerichte zoektocht vliegtuigtickets omhoog Ook op bepaalde tijden is dat..
Ik boek nooit meer bij cheaptickets. Ze gooiden hier ieder halfuur de prijzen onhoog. Met het boeken vloog hij er steeds uit en als ik dan eindelijk de pagina weer geladen had was het weer duurder. Ook zeer onvriendelijk aan de telefoon. Heb dat met andere websites nog nooit gehad.
Ik heb nog nooit via Cheaptickets geboekt - wél via Budgetair en dat ging prima, geen gekke dingen. Kun je misschien ook eens naar kijken
Hoe dichterbij de vertrekdatum hoe duurder het word ja. Ik heb weleens de mazzel gehad dat de prijs van het ticket 2 weken hetzelfde bleef dus het is niet altijd zo.