Zoals de titel zegt; welk topic is jullie het meest bijgebleven? En waarom? Bij mij zijn het 2 topics; - het topic van de onlangs overleden habibiana, zo verdrietig allemaal. - het topic van iemand die een heel zielig verhaal ophing over een verloren knuffel en of iemand er 1 gratis aan haar wilde geven. Achteraf bleek het allemaal een leugen. Ben benieuwd naar jullie meest bijgebleven topics.
Het topic over het hele zieke kindje (Dawn geloof ik) wat een gestolen verhaal was. Het echte meisje was al overleden..
Dat forumlid in Engeland dat moest vechten om omgangsrecht met haar eigen dochter Het forumlid (een hele bekende maar ik kom even niet op haar naam) die haar man plots op een nacht verloor. Kippenvel!
- Het topic van Micchan. Haar meisje werd veel te vroeg geboren en haalde het helaas niet. - Het topic van Habibiana. Wat moet dit vreselijk zijn voor haar kinderen en familie. - Het topic van mommy12 geloof ik. Ze had een foto geplaatst van zichzelf en iedereen had er een mening over. - Dat forumlid in Engeland dat moest vechten om omgangsrecht met haar eigen dochter ( deze inderdaad ook!! )
Iemand die opgesloten dat in Dubai. Dacht ik, kan ook een ander land zijn geweest.. En paspoort was weg, deur op slot. Nog zwanger ook. Hoe dat nou is afgelopen, geen idee.
Het topic van Micchican is mij ook bijgebleven, ook omdat ik toen ongeveer even ver zwanger was. Habibiana helaas ook,ik zou het vreselijk vinden om van te voren al te moeten weten dat mijn kinderen zonder hun moeder zouden moeten opgroeien. En er was een poos terug ook een topic van een man waarvan zijn zwangere vriendin plotseling op hun vakantie was overleden,en dat hij via het forum dat nog open stond dit liet weten.
-topic van het forumlid in Engeland en haar dochter -topics van mommy nog wat met alle foto's om maar te showen. -topic van een forumlid dat is overleden tijdens een vakantie met haar partner. En haar partner heeft nog een tijdje via haar account geschreven over zijn emotionele achtbaan.
Topic van de zus die haar zwangere zus verloor omdat er een vrachtwagen op een file in reed (ik denk in 2014 volgens mij A28 bij Nijkerk) Topic van een dame in Dubai die weg wilde, zwanger etc. Erg benieuwd hoe dat is afgelopen
Bij mij het topic van de member met een heel ziek dochtertje. Een paar keer kantje boord maar dan krabbelde het meisje toch weer op. Ik vond dat zo heftig. Het meisje is overleden uiteindelijk. Ik kan nu even niet op haar naam komen...
Absoluut alle hiervoor genoemde topics. Hoewel ik op ZP voornamelijk ludiek probeer over te komen leef ik heel erg mee met de Serieuze topics (kan er ook echt van wakker liggen 's nachts). Daarnaast blijven me ook de echte lol topics bij - mijn ultieme is de teek in de bil van troelala...
- topic habibiana - topic van een lid in de UK en omgangsregeling met haar dochter (een luie ex en een idiote oom) - topic Romy - topic over een baby van een paar weken oud met leukemie
Topic van een lid die zich afvroeg wat haar 6wken oude dochtertje aan de hand was, vlak daarna overleed het kindje. Topic van Miccan, weet dr nick niet meer precies, werd eerder al genoemd. Verder vooral de verdrietige topics merk ik. Maar toch ook de wat vind jij afgrijselijke mode topics bijvoorbeeld
- topic van die vrouw in Dubai - het topic van HabiBiana - het topic van KleineFee vorig jaar december
Veel van voorgenoemde topics, maar ook het topic over forumlid Jelisa, die plotseling in de nacht was overleden. Haar zoontje was toen nog maar 3 maanden oud.
Idd alle bovengenoemde topics wel Denk er met regelmaat over na. Ook is mij bijgebleven dat in het groepje van de mei-mama's 2015 iemand zat met een fake verhaal. Haar zoontje zou veel te vroeg geboren zijn, er werden zelfs foto's gedeeld. Uiteindelijk kwam iemand erachter dat er niets van waar was. Foto's waren van google geplukt..