Ik werd vanochtend vroeg wakker met hoge rugpijn en was misselijk. Inmiddels al drie keer overgegeven en heb ook mega pijn boven in m'n buik. Buikpijn en zwanger zijn is toch niet goed?
hoever ben je zwanger?? een "band"gevoel bovenin... kan duiden op zw.vergiftiging.... hoe was je bloeddruk? maarja hoge rugpijn (nieren), misselijk etc kan ook duiden op nierbekkenonsteking.... hoe is je urine?? misschien maar even bellen en laten checken??? voor het zelfde geld is het niets natuurlijk, maar beter ff checken...
goed lezen is ook een kunst als je zwanger bent.... (zie nu je onderschrift pas...) zw.schaps vergiftiging lijkt me wat vroeg.... maar urine zou ik wel ff laten checken op ontsteking...
ha post? je kan beter wel een zeur zijn hoor.... iis de komende maanden... het kan beter gechecked worden.... (zeker ivm de hoge rugpijn)... mocht het een verwaarloosde blaasontsteking zijn... kan het leiden tot voortijdige weeen... dussuhhh.... ennuhhh bellen kan altijd toch??
Ik voel me ook zwaar beroerd verder. Weet me ook totaal geen houding te geven.. Zitten niet, liggen niet, pfff word er gek van.
nou niet zeuren maar bellen dan...!!! mocht het niets zijn.. is het niets..... ben je iig gerust gesteld..!!
Ik heb net gebeld en ga zo naar het ziekenhuis. De verloskundige van de gynaecologen wil m'n urine checken.
Het is waarschijnlijk een blaasontsteking, ik word zo gebeld met de uitslag. Verder heeft de gyn een echo gemaakt om te kijken waar het bloedverlies vandaan kan komen. Want had nu weer bloedverlies bij m'n urine. En blijkt dat ik een bloedprop naast de placenta heb zitten. Het kan voor de kleine geen kwaad. Mocht ik weer meer bloedverlies hebben en ik maak me zorgen kan ik altijd bellen.
zat het bloed in de urine?? ik heb hier namelijk altijd acute ontstekingen en plas dan dus ook bloed.... hematoom(bloeduitstorting) heb ik deze zwangerschap ook gehad, alleen op een ongunstige plaats (achter vrucht)... en is hier helemaal (uitgekomen en) opgelost... Zie je wel dat het goed is dat je gebeld hebt!! dus in het vervolg eerder bellen hoor....!!
Het bloed zat niet in de urine. En ik heb inmiddels uitslag dat het inderdaad een blaasontsteking is. Hoop dat de ab kuur snel helpt. Ik word gek van de pijn! En heb ook al paracetamol genomen maar mag ook weer niet te vaak. En hou ook niks binnen.. Tot begin deze week amper kwaaltjes en nu volop!
het is ook nooit goed he... GEEN kwaaltjes... wel kwaaltjes... heb 3,5 jr chronische blaasontsteking gehad (en allerlei onderzoeken) dus kan me je gevoel echt wel indenken... gelukkig maar 1x tijdens een zwangerschap (*klop, klop) en ben je extra gevoelig.... goed drinken... ennuhh na de sex (die zal je nu wel niet hebben) altijd plassen hoor!!! beterschap.... oja... en straks als je kuur afgelopen is en je bent enkele dagen medicijnvrij laten checken hoor of het echt weg is!!! beterschap!
Dank je wel. Ik ga zeker m'n urine weer laten checken na de kuur. Wil dit niet nog een keer. En even mvm bellen of ik m'n urine van afgelopen week wel kan inleveren. En sowieso zeggen dat ik nu niet kan plassen voor ze ivm de ab kuur. Verder vannacht gelukkig goed geslapen, alleen vroeg wakker. En m'n beschuitje en thee is binnen gebleven. Alleen nog mega pijn in m'n buik. Dus hoop dat de ab kuur snel werkt.