Wist je dat... (plaats hier die van jou)

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Wist je dat baby's vaak door de week geboren worden? Hoorde ik net op het nieuws :roflmao:

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wist je dat Nederland een van de weinige landen is waar een levenslange gevangenisstraf echt levenslang (en dus niet 20 of 30 jaar) is. De enige kans om eerder vrij te komen is gratie maar dat wordt in de praktijk vrijwel nooit verleend (maar 1x tussen 1986 en 2017 ivm een ongeneeslijke ziekte).

Vitamientjuh en GailH90 vinden dit leuk.
  3. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Huh wat een rare reden van gratie? De bedoeling is dat je uiteindelijk dood gaat in de gevangenis, maar diegene is vrij gekomen omdat hij dood gaat?

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Boter op een kleine brandwond heel goed helpt tegen de pijn.

5. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    Voet en onderarm kende ik! Dat gebruik ik vaak in de schoenenwinkel of als ik sloffen koop om even te checken of het de moeite waarde is om te passen. :D

Wist je dat je aanslag op uitneembare beugels/nachtbeugels het beste kunt verwijderen door ze een poosje in warm water met azijn te weken? (daarna wel ook even in mondwater weken om de azijnsmaak eruit te krijgen).

6. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Bij mij niet hoor.... scheelt ongeveer 5 cm bij mij

Eef92 vindt dit leuk.
  7. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Als kraamverzorgster heb ik al heel wat bloedvlekken van de vreemdste plekken moeten poetsen na een bevalling :p
    Toevallig mijn laatste bevalling op mijn werk, een prachtige badbevalling tot se verloskundige besloot even snel voor de geboorte van de placenta naar het bed te lopen. De placenta werd geboren...naast het bed. Klats!! Spetters tot ooooooveral in de slaapkamer :confused: Kreeg pas een appje van ze, na het weghalen van het bed en de klossen hebben ze nog stukjes placenta van de vloer kunnen schrapen waar we niet meer bij konden komen in de kraamweek :roflmao:

Logan vindt dit leuk.
  8. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Wist je dat je balpen strepen heel gemakkelijk kunt verwijderen met haarlak? Even sprayen en een doekje er overheen en het is weer schoon!

9. veense

veense Niet meer actief

Ik dacht juist dat mijn voet met maat 43 groter zou zijn, maar mijn arm is toch echt een paar centimeter langer! Hier klopt het dus niet.

10. Msee

Msee Niet meer actief

Toetendoeken (iig die van etos) wonderdoeken zijn? Je kan houtverf (muurverf is sowieso een eitje) heel gemakkelijk van je handen poetsen. Een keer een heel blik omgegooid over onze houten vloer met naden heen, toetendoek heeft er voor gezorgd dat er niks meer van te zien was.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb het gisteravond ook geprobeerd. Eerst dacht ik dat het bij mij ook niet klopte terwijl ik niet zo groot ben. Ik had het aan de buitenkant van mijn arm gedaan. Maar als ik mijn voet aan de binnenkant van mijn arm doe past het precies

12. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Wat voor slangenmensen zijn jullie? :roflmao:
    Ik krijg mijn voet echt met geen mogelijkheid tegen mijn onderarm haha

Emsy, Logan, juf21 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Gewoon,zitten en dan je been op je andere been(met je enkel zeg maar) en dan je arm er tegenaan?

14. Betsy

Betsy Niet meer actief

Wist je dat... Er een heleboel ZP leden gisteren zo op de bank hebben gezeten :roflmao:

zwangerevrouw, maansneeuw, Emsy en 14 anderen vinden dit leuk.
  15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Dat er bij je benzinemeter een pijltje staat wat aangeeft aan welke kant je tankdop zit. Ik ben er pas een paar jaar geleden achter gekomen.

zwangerevrouw, meis23, Edr89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wist je dat de onderwijskwaliteiten van Nederlandse kinderen zo slecht nog niet zijn... is gelijk aan Finland. De koploper, alleen hebben wij ongeveer 4 jaar meer onderwijs nodig om tot deze kwaliteiten te komen!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ohhh my. :eek::eek:

Anne1001 vindt dit leuk.
  18. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    En als je het (te) warm hebt in je slaap ook :)

Hommeltje vindt dit leuk.
  19. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dat is een humanitaire reden ;). Wat mij betreft geheel terecht. Maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren :p.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Misschien stom maar in onze jongere jaren Is mijn man (toen nog vriendje) eens flink in elkaar geslagen en omdat hij nogal wat bier ophad bloedde hij flink. Hij moest een nachtje in het ziekenhuis blijven en de kleding kon pas een dag later gewassen worden (en geloof me; het zat echt helemaal onder het bloed) maar kreeg het er gewoon uit in de wasmachine hoor

Deel Deze Pagina