..... Als je niest je dit altijd met je ogen dicht doet ? Heb het dus geprobeerd met mijn ogen open maar dit gaat gewoon niet, nooooooit geweten Hebben jullie nog van die wist je dat weetjes ?
Wat grappig dat je dat niet wist.. Ik dacht altijd dat dat algemeen bekend was. Nog een grappige: wist je dat je voet precies even lang is als je onderarm (binnenkant elleboog t/m pols)?
hahaha miss is het wel algemeen bekend hoor, maar sinds dat ik het van de week hoorde ben ik er op gaan letten en er is werkelijk niemand die dat met ogen dicht deed ... Besefte me idd dat ik het nog niet wist hiihihih ... En dat van je voet wist ik dus ook niet .. * Probeert het nu *
... een kindje naar (de basis)school kan wanneer het met het armpje over het hoofd het oor aan de andere kant kan vastpakken?
niet om discussie aan te gaan.... maaruhhh ik heb sinds vorige zwangerschap een grotere schoenmaat...... (slappere banden) dus denk dat het hier niet meer opgaat...
gelukkig heb ik daar iemand anders voor.... hahahahahaha (wou het eerste wat algemener omschrijven.... maar dan wordt het een heel ander topic)
Wist je dat als je in Nederland het water uit je wasbak laat lopen, de draaikolk met de klok mee beweegt? Maar, in Nieuw-Zeeland, precies aan de andere kant van de aarde, loopt het water tegen de klok in weg!