Schaam me dood..

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Jeetje zeg, ik voel me even zo :(...
    Ik was net boodschappen wezen doen en ik kwam mijn nieuwe over buurvrouw tegen.. beetje gekletst en toen zei ze ineens.. jahaa en je bent ook zwanger he... my god... dus ik zei.. "Nee hoor... werd ze he le maal rood (wel begrijpelijk natuurlijk ik zou ook zo reageren).. het probleem is dat we heel graag een kindje willen en daar ook mee bezig zijn, maar ik heb vanmezelf een klein buikje dit komt oa door darmproblemen waar ik nu al 2 jaar mee rond loop..

Ik kon wel even door de grond zakken daar.. pff... moest het even kwijt hoor, hoe lullig het ook is.:)

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    oow heel herkenbaar, alleen dan zei ik het.. *oeps

3. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gelukkig kent zij meer schaamte dan jij ;) Maar inderdaad lullig. Ik zou het nooit zomaar zeggen, tenzij het echt overduidelijk een 9 maanden buik is. Maar kan me voorstellen dat jij het er ook even warm van kreeg haha

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, komt me bekend voor :p

Vorig jaar zijn vriendlief en ik een weekje naar Londen geweest.. Op een gegeven moment stonden we in de underground, staat er ineens een vrouw voor me op, die dacht dat ik zwanger was (ben te zwaar, en heb dus ook al wel een buik van mezelf). Hoe lullig ook, ik ben wel gaan zitten, want had ontzettend lamme voeten :p.
    Maar ja, als je al wel bezig bent voor een kleine, en het nog niet zover is, dan is het écht niet leuk om zulke opmerkingen te krijgen!!

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ik had het 7 maanden terug met mijn hond.
    ze was toen net 2 maanden en mocht nog niet veel lopen.
    dus we hadden een kinderwagen geritseld en daar haar in gezet vond ze prachtig.
    ik daar mee naar binnen en toen zag ze wel de wagen maar niet de pup en zei: "he ben je eindelijke bevallen?"

ik: "uhmm nee dat is mijn pup ik ben niet zwanger"

6. MissT

MissT Niet meer actief

:$ oh my god.. jeetje zeg.. dat is ook echt super lullig!!!

7. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Och meid, heel herkenbaar. Zit ook met darmproblemen en dan ben je soms gewoon wat opgeblazen. Ik heb het al een paar keer gehad. Ik ben vrij slank en dan steekt dat buikje meteen wel af...:).
    Ik denk dat het lulliger is voor de gene die het gezegt heeft :D:D:D

Niks van aan trekken hoor! Je zal zien dat als je straks echt in verwachting bent dat niemand het ziet :D(en dan wil je het juist ;))

8. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hahah, ja dat heb ik ook meegaakt. 2 keer. De eerste keer was het een jongen in een winkel die zei zoiets dat zijn zus ook zwanger was. Toen hij erachter kwam dat ik dat niet was werd ie rood. En een keer op een rommelmarkt. Ik stond bij een kraam wat te kijken en toen zei die meneer ja dit is toch leuk voor je aanstaande baby. Toen wreef ik maar over mijn buik en zei "Zeker" Kon het die man niet aandoen:p

Tja aan de ene kant vraag je zoiets niet misschien, maar aan de andere kant snap ik die mensen ook wel weer. Het is namelijk een heel leuk onderwerp om over te hebben als het wel waar is:) Als iemand een gebroken been heeft zijn de meeste daar ook geinteresseerd naar, of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken?

9. jonibra

jonibra Niet meer actief

Oeps als je het wel graag wilt zal het wel even hard aankomen:(

enk dat de buurvrouw zich ook wel heel erg schaamd ;)

Liefs mij

10. tricia82

nou jemoest haar hoofd zien ze heeft me 2 weken niet aan gekeken zo erg schaamde ze zich.

goed ik ben niet de dunste, helemaal rechts op de foto in het grijs samen met mijn golden.

maar goed zodra ik wel zwanger ben dan zal ik het ook tegen haar zeggen dan hoeft ze niet de zelfde fout te maken. ihihihi

11. MissT

MissT Niet meer actief

Nee ze zal zich wel heel erg hebben geschaamd!! Jeetje zeg.. maar het is inderdaad zo wat ze hierboven ook zeggen.. als je straks wél zwanger bent, dan zien ze het niet.. of ze durven niet te zeggen.. hihi ;)
    Nice doggie trouwens!! Liefff

12. tricia82

ja dat is wel zo en als je natuurlijk net als ik best wel gezet ben dan kan je het beter gewoon zeggen dat iedereen het weet.

thanks over doggie ze is alleen niet meer zo klein hoor.
    57 cm hoog en 32 kilo schoon aan de haak hhahaha
    http://94.100.118.47/879300001-879350000/879334701-879334800/879334796_5_LBsP.jpeg

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Oh haha wat een blunder zeg! Waarschijnlijk schaamt zij zich erger dan jij doet!

Bij was het juist omgekeerd. Was 5 maanden zwanger en kreeg de vraag of ik teveel had gegeten ofzo. Had zo'n klein lullig buikje haha, nou daar baalde ik weer van!

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik vind dat die buurvrouw zich moet schamen, niet jij....
    Zoiets zeg je toch niet! (vind ik tenminste hoor)
    Er zijn zoveel stellen voor wie een kindje krijgen niet iets vanzelfssprekends is...en voor je het weet kwets je iemand.
    Persoonlijk zou ik nooit tegen iemand zeggen: Je bent zwanger he!? Want je weet het nooit..het kan idd ook overgewicht zijn of door ziekte

Mirre

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb zoiets een keer gehad met mijn ex. Hij had een ontstoken euhm bal :) en moest van de dokter met zijn zaakkie 3x per dag in een Biotex badje gaan zitten.
    Toen hebben we een babybadje gekocht omdat we toen geen bad hadden. Lopen we met dat ding de winkel uit, komt er een oude buurjongen aanlopen.
    "He leuk man, gefeliciteerd" en liep toen gelijk weer door.
    In eerste instantie begreep ik het niet eens en het kwartje viel pas naderhand :D

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier ook hoor, woonde hier net buurvrouw meteen zo komt nummer 3 ook al zien ik? Nou nee hoor, niet zover ik weet.....en bedankt...

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Yep, ik herken um ook helaas :)
    Vroegen ze mij 4 jaar geleden ook, toen was ik echt fors, 20kg meer dan nu.
    Stond ik bij de bakker op zaterdagochtend, de zaak stond echt vól, en opeens stond daar een oudklasgenootje achter de toonbank. Toen ik eindelijk aan de beurt was en besteld had zei ze: wat LEUK zeg, wordt dit je eerste??!
    :):):) uhmmmmm ja..... :):) En toen weer: Proficiat!! Wanneer ben je uitgerekend??! PFFFFFFF en ik was niet eens zwanger en wist niets van aantal weken, buik, uitgerekende datum enz!! Heb maar gezegd: in oktober, was blij dat ik mijn brood kon afrekenen en naar buiten kon om af te koelen! Ben toen echt METEEN streng op mijn eten gaan letten en gaan sporten, dit wilde ik echt NOOIT meer meemaken!!!!
    Heb het zelfs nog nooit aan iemand verteld, zo erg vond ik het. En als ik er nu nog aan terugdenk hoop ik het ook nooit meer te horen als het niet zo is!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind het helemaal geen rare reactie. Als iemand voor me zou lopen met een kinderwagen zou ik ook denken dat er een baby inzat ipv een pup.

19. tricia82

ja maar je daar al van verre zien "wat" er in de wagen zit en iedereen bij de kassa zei: " wat een leuke pup" dus dan verwachtje die andere reactie toch niet helemaal.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat zei je toch niet? je zei alleen dat je de pup niet zag maar de wagen wel,....

Deel Deze Pagina