Wist je dat .....

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Wist je dat als je gaat gapen in een coupe van de trein zeer snel heel veel mensen zitten te gapen? werkt aanstekelijk probeer het maar eens haha ;)

Als Je iemand eten geeft (bijv je kind) jezelf ook bij elke hap de mond open doet? tenzij je er bij nadenkt dan hou je je mond wel dicht...

2. susy26

susy26 Niet meer actief

ja dat klopt idd,als iemand gaapt,moet je zelf altijd gapen..raar he haha...snap t ook niet ...

wel interesseant dit topic! hihi;)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wist je dat je Op een gemiddelde werkdag je hand indirect in aanraking komt met 15 penissen ?

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja dat heb ik ooit gelezen ja dat dat zo is. Had er toch me te maken dat er anders teveel druk komt te staan op je ogen als je ze open zou houden?

@chantal huh! wat bedoel je dan met direct contact?

2annetske het werkt zo aanstekelijk dat ik het las en gaapte (zag het voor me):)

@tummetje ja dat wist ik:)

5. chantal1984

Wist je dat er op je bureau per vierkante centimeter ongeveer 3.275 beestjes zitten ?

Ieuw ...

6. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    #46 Peetje08, 25 feb 2010
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
    De mythbusters dit hebben proberen te bewijzen met een groep onwetende vrijwilligers en dat dat niet gelukt is. Als een iemand gaapte in de groep, anderen dit dus niet nadeden.

.... Je wel een natte hand in vloeibaar lood kunt stoppen zonder dat je hand verbrandt.

.... Je een gezonken boot weer drijvend kunt krijgen door de boot te vullen met ping pong ballen.

.... Je rustig een stuiver van de dom kunt gooien zonder iemand te doden.

.... Kogels niet dodelijk als ze terug naar aarde vallen zolang je ze maar recht naar boven schiet, maar wel dodelijk kunnen zijn als je een klein beetje schuin om hoog schiet.

PS: Aldus de mythbuster. Do not try this at home.

7. chantal1984

nee indirect ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ieuwww:$, indirect vreemdgaan jakkes..

9. chantal1984

hahaha .. Krijg gewoon smet vrees door sommige weetjes ...

10. chantal1984

Wist je dat je in in Los Angeles als mijn zijndje je vrouw mag slaan met een riem, zolang de riem niet breder is dan 5 centimeter :(

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wist je dat de totale lengte van het menselijk bloedvatenstelsel bijna 1500 km is?
    Bij deze lengte zijn ook de kleinste haarvaten meegerekend.

Wist je dat mensen die hevig verliefd zijn minder goed in staat lijken menselijke geuren te onderscheiden?

Een gezonde gemiddelde mensendrol voor maar liefst 74% bestaat uit water?

12. chantal1984

Zou best kunnen maar ik kijk nooit in de pot als ik net heb zitten poepen :D ... En soms voelt het niet alsof het ui 74% uit water voelt hahahahah

Deel Deze Pagina