wist je dat je na het douchen een kilo zwaarder bent dan voor het douchen? (al je poriën houden water vast...dat verdampt later wel weer...maar je hebt zoveel poriën dat je al met al een kilo water vasthoud)
Wist je dat....? -Je tijdens seks 360 calorieën per uur verbruikt? -Het woord vier is het enige woord dat evenveel letters heeft als dat het waard is. -Microsoft Windows is het enige besturingssysteem dat moet worden afgesloten door op start te klikken. -Iemand die 75 jaar oud wordt, zal ongeveer 220.000 uur (=23 jaar) geslapen hebben. Nog 1 tje dan, -12% van alle zwangere vrouwen in Europa heeft seks gehad op een matras van IKEA.
ik ben een dronken met een vriendin bij de kapstokken in slaap gevallen. De leraren sloegen bij het uitdelen allemaal de kersenbonbons af en er waren er dus heel veel over. Die hebben we allemaal opgesnoept en zijn toen in slaap gevallen. Tja.... Met 5 jaar dronken op school, dan ben me pas een rebel Ik weet alleen niet of het er 40 waren.
dat klopt! heb het laatst op tv gezien, maakt niet uit hoe groot het papier is, het lukt je niet! ze hadden een vel ten grootte van een voetbalveld maar is gewoon niet mogelijk! grappig!
Wist je dat meer dan de helft van dit soort verhalen niet waar zijn? Spinnen houden niet van warme, vochtige ruimtes.
das dan toch gek..al die dikke zwarte spinnen in de kruipruimte van osn huis...waar toch echt water onder de vloer zit ivm kanaal hier vlakbij
Ja inderdaad. In de kruipruimte is het vochtig. Ook bij ons en we wonen niet eens aan een kanaal of iets.
Zegge, hou eens op met die spinnen verhalen! Wist je dat... Zilvervliesjes alleen komen in schone ruimtes? Dus als ze bij jou in de badkamer of wc op visite zijn, kan je het eigenlijk als compliment zien XD
Wist je dat er een ziekte bestond waarbij degene die het heeft geen afstand kan doen van alles wat zijn lichaam produceert en dit dan opeet? denk aan: - snot - poep en plas -korstjes van wondjes - nagels... blégh!