Makkelijk toch, een kinderwagen waar zo'n maxi-cosi op past? Ik vind het ideaal! Alleen laat je baby er dus niet te lang in zitten. Simpel toch? Om dan meteen maar geen kinderwagen aan te schaffen waar zo'n ding op past vind ik een beetje overdreven. Beetje zelf opletten dan kom je al een heel eind zou ik zeggen. Ik vind het wel handig hoor.
dacht dat het algemene bekende info was, maar blijkbaar niet. Bij de Prenatal hebben ze het nu ook op de infoborden gezet. Het gaat er vooral om dat de kleintjes eigenlijk nog niet zelfstandig kunnen zitten, en in een maxicosi eigenlijk worden gedwongen dat dus wel te doen. Daarom is het niet goed om dat te lang te doen. Als ze zelfstandig kunnen zitten dan is het al minder erg. Al was ik niet van plan om het kindje lang in de maxi cosi te laten zitten.
als je kindje ook nooit met een vervoerd zal worden niet, maar persoonlijk is het wel handig om er 1 in huis te hebben..
Dat vroeg ik me indd ook af want wij hebben ook geen auto, maar onze beiden ouders wel en die zullen regelmatig gaan oppassen. dus alleen al daarom hebben we er een besteld.
Ik gebruik hem zelf helemaal niet naast het vervoeren in de auto. Inderdaad voor de oppas is het wel handig...
Zo is het meid, helemaal niet gek of raar dat je het nog niet wist. Je weet het nu ruim op tijd, toch? Dat iedereen het hier al weet en dan doet alsof het net zop vanzelfsprekens is als de lucht is een tweede...
Hellemaal mee eens, ik koop er ook zo eentje. Als ik straks 's ochtends mn kindje naar oma ga brengen in de auto neem je ff de maxi-cosi als je dr bent (15min verder) klik je de mc op het onderstel en rijd je het kindje zo naar binnen totaal minder dan 20 min. in de mc. Een kindje mag niet in de reiswieg in de auto vervoert worden, een veilige oplossing is hier nog niet voor, dus we zijn veroordeelt tot de mc zeker de eerste maanden. Ooh ja ooit eens n 1/2 uur gelopen met een mc? Vind ik geen pretje kan ik je vertellen, ik weeg net 53 kilo en ben 1.63 lang. Als ik een maxi cosi til met een gewicht van 5 kg hang ik al een kant op, slecht voor je houding en je rug dus, nee dat onderstel klinkt meteen een stuk aantrekkelijker
Ik ben zwanger van mijn eerst en wist dit ook echt niet, dus handige informatie voordat het zover is! bedankt! Is er eigenlijk ook een maximum tijd dat ze in de reiswieg mogen? mag je bv je kleintje hier ook in laten slapen als je bij iemand op visite gaat of is dat slecht voor de rug? owh wat komen er veel vragen op je af als je zwanger bent van je eerste!
daar heb ik gisteren een topic over gelezen. dit schijnt geen probleem te zijn, veel moeders doen dit met hun pasgeboren kindjes om ze zo naast hun bed te laten slapen, makkelijk voor borstvoeding enzow ff zoeken dan vindt je hem vast wel, ik weet ff niet meer waar die staat
Ik hoorde dat de reisweig geen probleem is en wist het idd van de maxi cosi en verbaas me dan nog steeds over ouders die het kind zo lang in de maxi cosi laten liggen. Wij hebben bewust voor de reisweig gekozen, en zullen die dan ook veel gebruiken ook voor boodschappen doen want voor je het weet ben je zo een uur bezig in de winkel.