Wist jij het geslacht van je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Voor ons was het een verrassing. We hebben veel echo's gehad en gevraagd of ze de bewuste zone wouden vermijden. Ik vond het zelf ook heel speciaal dat het een verrassing was. Mocht er ooit een tweede komen dan hoef ik het weer niet te weten.

2. fafje

fafje Niet meer actief

Wij wilden (tja btj voorkeur mag vind ik)...allebei heel graag een zoon...dus wij konden niet wachten! hebben met 16 wkn een pretecho voor geslachtbepaling gedaan...en JAHOOR een ZOOOON!!...whoeehoee..heb het gelijk tegen iedereen gezegd haha..
    Met 20 wkn echo en 3Dpretecho nogmaals de bevestiging!

Wat betreft voor het kamertje had het niet uitgemaakt..ik heb alles wit en zilver/grijs...dus dat was het voor een meisje ook...mss wat paarse accentjes oid...

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Met de eerste wist ik het met 27 weken toen waren er nog geen 20 weken echo.s en gelijk heb ik het iedereen verteld ben z.n flap uit hihi, En wel leuk gewoon om het te vertellen. Werd een zoon.

Bij de tweede wist ik het met 17 weken door middel van de vlokkentest. En ook gelijk toen heb ik het tegen iedereen verteld als het mocht aan de hele wereld haha. En het werd een dochter.

Een derde komt er niet dus zal nooit meer voor deze beslissing komen te staan.

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ik had altijd het gevoel al dat ik een jongen zou krijgen...bij de 20 weken-echo was het duidelijk te zien. Iedereen mocht het weten :D

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja! met de 20w echo. iedereen mocht het weten, maar sommigen wilden dat eigenlijk niet. omdat wij er zo open over waren, is het voor niemand geheim gebleven.

6. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nee. En ik en mijn vriend hebben mijn hele zwangerschap het vermoeden gehad dat het een jongetje zou worden. We waren er bijna van overtuigd! Mijn vriend helemaal, want die dacht op een echo een piemeltje gezien te hebben. Hij had expres niets aan mij verteld zodat het voor mij nog een verrassing zou zijn. Maar... het werd een meisje! :D Ik was al verbaasd, maar mijn vriend sloeg steil achterover, hahaha :D

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    wij wisten het en hebben het alleen onze ouders verteld...
    bij een evt volgende wil ik het weer weten maar hou het dan misschien wel helemaal geheim...

8. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja, wij wisten het met ruim 15 weken!
    We hebben toen ook iedereen ingelicht!

bij een eventuele volgende zwangerschap wil ik het niet van te voren weten!

9. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij wisten het allebei de keren zo rond de 17 weken en we hebben het direct aan iedereen verteld. Ik snap nooit zo goed waarom mensen het niet willen weten of het geheim houden. Ik vind het zo leuk om het er met iedereen over te hebben. Volgens mij is dat ook typisch iets Nederlands. Wij wonen in Italiƫ en hier verteld ook iedereen de naam al. Vonden ze heel gek dat wij dat niet deden.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Met 11 weken had ik al een heel sterk 'jongensgevoel' (voor mijn gevoel stond het eigenlijk al vast dat het een jongen werd, het moest alleen nog even bevestigd worden).
    Met 14 weken zag ik een piemeltje op de echo, maar volgens de echo-mevrouw kon het nog alle kanten op.
    Met 17 weken een pretecho gedaan, en toen was het overduidelijk. Toen hebben we het meteen aan iedereen verteld. Ik zou het bij een tweede weer precies hetzelfde doen! Ja, de verrassing van het geslacht is weg, maar dat maakt de geboorte niet minder speciaal natuurlijk.

Deel Deze Pagina