Tijd verdrijf....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Meiden.... Wat doen/deden jullie op het einde om de tijd door te komen? :D
    Ik ben vandaag 39+1 en hoop dat de kleine gauw komt, maar dat kan natuurlijk ook maarzo nog 2/3 weken duren... :$
    Ondertussen heb ik alles al klaar, het hele huis van top tot teen al ongeveer 10 keer gepoetst, alles voor beebje is klaar en tja... Dat was het wel. Vrijdag kon ik echt zowat de dag niet doorkomen van de verveling, verschrikkelijk :(
    Morgen moet vl natuurlijk weer aan het werk, dus daar gaan we weer... Zit er nu al tegen op te zien waar ik me dan de hele week mee moet gaan vermaken.
    Ik ben verhuisd van mijn geboortestad naar waar mijn vriend woont en heb hier nog niet zoveel contacten. Vanwege dat we geen auto hebben kan ik niet ff naar m'n familie of vrienden, omdat dat met het openbaar vervoer voor mij gewoon niet keer te doen is op deze termijn. Woensdag komen mijn moeder en zusje op visite, maar verder is het opzoeken van gezelschap dus ook nogal een uitdaging :p en echt hobby's heb ik niet...

Iemand ideeën? Wat deden jullie nog met de laatste loodjes?;)

2. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik keek een paar series weg en ging candy crush spelen op mn mobiel... Succes met dr laatste loodjes!

3. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Zoek een lekker recept uit en ga kokkerellen. Of bak een taart. Maak zelf een boxkleed (google maar eens). Succes :)

4. Happymom1985

11 jan 2015
    16
    0
    1
    NULL
    NULL
    Pfff herkenbaar! Ik heb uiteindelijk deze week bij de Action zo'n kleurboek met mandala's voor volwassenen gekocht. Nu ben ik weer wat meer te genieten, dacht dat ik het heel stom zou vinden maar was wanhopig. Wissel het af met series, nieuwe recepten zoeken en proberen, (tijdschriften) lezen, kleine wandelingen en het normale huishouden...

Heel veel succes met de laatste loodjes!!!

5. Liselo

Liselo Lid

12 dec 2014
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Haha Netflix, orange is the new black 👍

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Lees even mee.
    Series kijken ben ik onderhand ook alweer beu. Heb een tijdje legpuzzels gedaan.
    Koeine wandelingetjes van 1 a 2 km. Is toch weer een dik uur dat ik op pad ben.
    Verders op zoek naar alles watmaar een voorteken kan zijn :)
    Boek lezen. Administratie doen. Alles opnieuw uitzoeken wat betreft aanbragen van toeslagen etc. Geheugen van een zeef, snap er week later alweer niets van.
    Dutjes. Veel dutjes.
    Elk moment aangrijpen om even mee met de auto weg te gaan. Als is het maar tanken.

Dat is zo'n beetje waar ik mn week mee vul.

7. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik zit hier ook al weken klaar. Alles gewassen en gepoetst. Gelukkig houden de andere 2 kids mij ook wel zoet als ze uit school zijn. In de avond kijk ik series met manlief op Netflix. Overdag beetje huishouden, op dit forum rondhangen,tv zappen, beetje op de piano pingelen en dagdromen. :) Ik heb verder niet zon zin om op visite te gaan. Zit echt in coconnnetje. Komt later wel weer.

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Tijdens mn eerste zwangerschap veel leg puzzels gemaakt, kruiswoordpuzzels enz, boeken lezen, tv kijken, slapen, koken, lekkere uitgebreide broodjes maken.
    Nu ben ik verslaafd aan haken. Ik heb er nu weinig tijd voor. Maar anders had ik dat zeker meer gedaan.

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Tijdens mijn eerste zs gamer geworden :p

10. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik had vanaf 32 weken verplichte bedrust dus mocht ook echt niks...
    Mijn tijdverdrijf bestond toen uit veel films/series kijken en haken.
    De moeheid nam ook toe dus ook veel slaapjes tussendoor.
    Succes met de laatste loodjes!

11. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Bij onze eerste de hele dvd box van boston legal gekeken. Nu we een dreumes rond hebben lopen hoef ik de tijd niet te verdrijven, genoeg te doen! Ookal lukt het niet makkelijk meer

12. Lisa28

Lisa28 Lid

21 jun 2014
    73
    0
    6
    Bij de eerste keek ik idd veel series en TLC. verstand op 0 en kijken, heerlijk!

13. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik heb veel gehaakt. Vorige zwangerschap en nu ook een paar projectjes opgepakt. Verder houdt die kleine me wel lekker bezig. Ik probeer om de dag m'n 10.000 stappen te halen. Boodschappen. Koken. Series kijken. Beetje langs bij vriendinnen. Controles in het ziekenhuis (vorige keer eens per week met een kwartiertje weer buiten bij de vlos om de hoek, nu is het een middagvullend programma van eerst een half uur in de auto, dan drie kwartier wachten in de wachtkamer voor een kort consultje, en weer terug) en dan zo nu en dan weer een dagje helemaal niks!

14. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ummm ik had veel te weinig tijd.

Geboorte kaartje al klaar?
    Adressen verzameld? Eventueel de enveloppen al schrijven?

Als je nog mag zwemmen, lekker baantjes trekken in zwembad.

Verlanglijstje maken voor kraamcadeaus, ik heb echt geen idee wat ik moet vragen :)

Leren haken en iets maken? (ben ik ook al niet aan toe gekomen)

Opzet van fotoboek maken met echo foto's, foto's van je buik en waar je straks verder in kan plakken van geboorte en eerste levensjaar

Zoek uit of er in je woonplaats een mamma café is, oid, misschien kan je daar nieuwe leuke contacten op doen :)

Uitgebreid iets lekkers koken en invriezen, als die kleine er is kom je aan dat soort ongein haast niet toe haha.
    Net als boodschappen doen.

Succes met de laatste loodjes in iedergeval.

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik ging veel met de auto weg naar vriendinnen en mijn oma, maar dat is voor jouw geen optie lees ik. Je huis is al gepoetst dus das ook geen optie meer:p

Misschien idd film of serie kijken? Rondje wandelen Door de stad oid. Je kookkunst in de keuken uitbreiden?

16. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Netflix netflix netflix :)

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    75 cupcakes toen gebakken met jam erin en versierd met boter crème en in dozen bij familie in de vriezer gegooid voor de kraamvisite.

Lasagne, macaroni etc gekookt en in porties in de vriezer voor het geval we geen zin hadden te koken in de kraamweek.

Veeeeeeel gepoetst... wasmand altijd leeg dus veel was draaien. Ging van ellende maar alles strijken en om de dag het gras maaien uit verveling.

Tv, films en games, lezen... al kon ik me de laatste weken niet meer concentreren...soort onrust.

Veel op visite, koffie leuten.

Pff lastig

Ik begin er nu net weer aan maar heb nu een dreumes die me de dag door helpt :D

18. sam83

sam83 Actief lid

20 nov 2014
    296
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat ik zoal doe..
    - kleine poets klusjes verdelen over de week.
    - gordijnen allemaal gewassen.
    - kussenhoesjes bank allemaal wassen.
    - fotos uitzoeken
    - tv kijken
    - internetten
    - haken
    - stukjes wandelen/ fietsen.
    - boodschapjes halen.
    - online neuzen naar leuke te dure kleding die ik uiteindelijk toch niet koop :D
    - lekkere recepten voor broodjes opzoeken en dat maken vd lunch.
    - afspreken met vriendinnen/ kennissen.
    - dutjes
    - dutjes
    - dutjes:p

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    het klinkt gek maar ik vergeet aan het einde gewoon hoe ver ik al ben is me tot nu toe bij alle zwangerschappen gelukt, ik zou zeggen ga er niet op zitten wachten dat duurt het allemaal nog zo lang, maar lekker gewoon doen wat je nog kan, ga een dagje zwemmen (indien dit mag en kan uiteraard) , lekker ontspannen ;)

20. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Bij de eerste: wandelen, series kijken, boeken lezen, veel koken en bakken (de vriezer zat vol, heel fijn!!). Afspreken met vrienden en ouders. Dat soort dingen.

Bij de tweede was het vooral overleven, want ik was erg moe en had een driejarige rondlopen die vermaakt wilde worden haha.

Deel Deze Pagina