Hmm be careful what you wish for! Mijn zoontje is een echte duimer en heeft nu al een flinke overbeet. De tandarts heeft ook gezegd dat hij moet stoppen omdat hij later anders zeker aan de beugel moet. Maar ja, leg dat maar eens uit aan een mannetje van 2! Dus ook duimen heeft zijn nadelen... Van de speen schijnen ze meestal wel makkelijker af te komen. Dochtertje is meer van de speentjes en die heeft ze idd wel eens half in haar mond, maar helemaal, dan zou ik toch wel ff schrikken zeg!
staat wel op de verpakking dat dit kan maar de spenen zijn zo gemaakt dat ze niet ingeslikt kunnen worden en dat ze gewoon kunnen blijven door ademen
Onze kleine meid heeft bijna nooit een speen in alleen om in slaap te vallen vind ze het soms wel fijn dus dan krijgt ze haar speentje heb alleen wel een tut aan de speen geknoopt lijkt me dat ze hem dan een stukje minder makkelijk helemaal in haar mondje kan krijgen. Maar pfff wat kan ik me voor stellen dat je je helemaal kapot geschrokken bent
Twee maanden geleden had Boaz opeens alleen een speen in zijn mond en het schildje had losgelaten... Schrok me dood. Was op het aankleedkussen, dus ik kon gelukkig snel reageren. Merk was Bibi. Lekker dan.....
ik heb nu een speen gehaald met een ring eraan, die krijgt hij niet helemaal in zijn mond. Ik had hem gister ochtend gegeven op het speel kleed om te kijken wat hij er mee deed, eerst probeerde hij het wel maar kwam er al snel achter dat incl de ring het toch wel een heel karwei zou gaan worden dus deed hem maar normaal in zijn mond en is gaan spelen, dus nu krijgt hij deze speen met het slapen gaan.
ook even opletten dat jullie de goede maat speen kopen! als een kindje het hele speentje in de mond kan is de speen te klein... {wil niet zeggen dat ze het met andere helemaal niet voor elkaar krijgen natuurlijk} hier overigens nog nooit gehad, kyana had in het begin mam {eerste paar weken} en daarna altijd difrax