hey meiden ben zwanger van een icsi - cryo poging van een tweeling, ben overmorgen 11w en heb vanavond voor het eerst een beetje bruinverlies gehad... de echo op 9w4d toonde een mooi evolutieve zw van beide babies, perfect op schema hoe ongerust moet ik nu zijn????????????????? ben natuurlijk heel ongerust!! vind het zo raar dat ik de hele tijd niets van bloed heb gezien en dan nu wel... ENG
hoi hoi, wat naar zeg!logisch dat je enorm ongerust bent. Het hoeft niets te betekenen, maar zou toch even je gyn informeren, wellicht kun je dan een echo krijgen. heb je er trouwens ook krampen bij of stolsels?
Denk ook niet dat je jezelf erg veel zorgen moet maken. Ik heb ook nog bloedverlies gehad bij 13 weken. Dit was uiteindelijk gewoon een gesprongen bloedvaatje. Als je jezelf erg veel zorgen maakt, zou ik gewoon de gyn even bellen. Beter een keer teveel dan te weinig.
Zolang het niet zoveel is als met een menstruatie, geen krampen en geen stolsels is er meestal niets ernstig. Misschien een gesprongen bloedvaatje. Je kunt altijd even de verloskundige inlichten. Ik heb vanaf 5 tot 8 weken bloedingen gehad waarbij de laatste keer ik meer dan een menstruatie vloeide en lichte kramp heb gehad. Zie hieronder... zwangerschap is nog steeds goed. Sterkte ermee!!!!
hey bedankt voor alle reacties!! ga vandaag eens bellen, heb er helemaal geen pijn of krampen bij en het is gisteravond nog gestopt, maar ben toch nog beetje ongerust ik schrok nogal toen ik in mijn slip keek... belliebel, was dat voor jou ook de eerste keer? op 13w?
8i had het ook bij 11 weken, een beetje bruin. Daarna nog paar keer druppel rood. Steeds na de ontlasting of zware inspanning. Zo weinig is vaak je baarmoedermond
Nee het was de 2e keer voor mij dat ik bloed was verloren. Maar je schrikt er gewoon heel erg van. Ik denk (aangezien jij al bijna rond de 12 weken zit) dat het een gesprongen bloedvaatje is. Ook kan het nog de placenta zijn die bij de baarmoedermond zit. Dat kan de baarmoedermond irriteren en kan daarom wat gaan bloeden. Is opzich niets ernstigs hoor. Ben benieuwd wat je vk/gyn zei. Hihi Aecatz grappig, het is trouwens de eerste keer dat ik iemand zie die evenver is als ik. Dus jij ook de 24ste van februari uitgerekend
ik ben snel snel bij de gyn mogen gaan, kleine loslatingsbloeding van 7 op 7mm maar de kleintjes lijken het hun niet aan te trekken, moet weer utrogestannen en rustig aan doen... ben zo blij en opgelucht, en oja een week lang geen betrekkingen
Kijk meid super. En nu proberen een beetje te genieten he, voor je het weet ben je net zover als ik nu ben hihi. En geloof me dan gaat het snel. En lekker rustig aan doen natuurlijk. Knuffie