Ik ben nu 2,5 week overtijd en na verschillende negatieve testen weet ik t niet meer. Mijn buik wordt wel dikker en vrij snel ook. Een aantal weken geleden was ik ook erg moe. Bij mijn 1e was ik ook 1,5 overtijd toen ik uiteindelijke na 3 negatieve testen een positieve test kreeg. Mijn Hcg zal wel laag zijn. Maar nu weet ik t niet meer... wat moet ik nu???? Wie heeft dit ook meegemaakt?
Je kan misschien eens je hcg aan de hand van een bloedtest laten meten. Dan zien ze zelfs de kleinste verhoging hcg! Veel succes!
Als je al 2,5 week overtijd bent en je hebt altijd een regelmatige cyclus zou ik toch eens een bloedtest aanvragen bij je HA. Vooral als het bij je eerste ook zo lang duurde voordat je positief testte. Succes!
als je zwanger bent kan je buik daar nog niet dikker van worden hoor, wel van je darmen die opzetten en dat kan meerdere redenen hebben. (spanning bijv!!!!) even aan je ha een test vragen, maar mijn inziens als je nega test ben je niet zwanger. oke ik lees net dat je eerst ook laat posi testte, echt even naar de ha gaan, die kan je vast wel helpen. succes!
Hoe lang ben je van de pil af? Want dat kan ook een rol spelen... Mijn eerste ronde duurde 64 dagen, vanaf dag 30 echte duidelijke zwangerschapsklachten... misselijk, vermoeid en buik die opzette... maar toch echt niet zwanger en gewoon keihard aan t ontpillen Hoop natuurlijk dat dit niet voor jou op gaat!