Dus de temp zou niet in een keer nu het mooier weer is 0,3 hoger kunnen liggen dan een aantal dagen geleden? Zit tegen mijn nod aan en temp blijft hoog, hoop dus niet dat het door het weer komt.
Voor het opstaan, elke dag op hetzelfde moment. Mijn temp is de laatste 2 dagen van 36,7 naar 36,8 gestegen en woensdag is mijn nod. Heb ook vanaf zaterdag elke dag met vegen 1x roze verlies gehad rest van de dag niet. Maar ben zo bang weer teleurgesteld te worden!!!
Ik snap het alysha, dat je bang bent om teleurgesteld te worden, maar goed teken dat je temp gaat stijgen. Hoeveelste ronde is het voor jou?
Ronde 8, maar deze was zo anders. Heb op 5dpo een dip gehad, wat ik nog nooit heb gehad. En normaal ook nooit voor dinsdags roze verlies, heb een cyclus van 28 dagen en daar kan je echt de klok op gelijk zetten. Maar heb op 10 dpo en gister negatief getest. Zie hier mijn kaartje 2dbb52 Ovulation Charts
goede vraag! ik slaap met dit weer meestal óp het dekbed in plaats van eronder en vroeg me ook af of dat van invloed kan zijn op je temp. Ik duim voor je, Alysha!
Dag meiden, ik heb een soort gelijke vraag. Ik temp elke ochtend dezelfde tijd voor het opstaan en afgelopen vrijdag steeg mn temp met 0,3 graden. Nou doe ik naast het tempen ook ovutesten maar die blijven negatief. Volgens fertility friends heb ik al een eisprong gehad maar volgens de ovutesten dus niet. Ik vroeg me af of mn temp gewoon hoger was omdat het 's avonds warm blijft of dat ik dus echt een eisprong heb gehad. Vind het maar lastig. Slaap normaal onder een dekbed nu ook een nacht alleen onder een laken gelegen en hhad het de volgende ochtend vrij koud maar toch was mn temp nog even hoog. Wat denken jullie?
Hier ook hetzelfde probleem. Meestal een LF van 11 dagen en dan dag 12 ongi. (wil ook nog wel eens verschillen hoor, soms 12 dagen maar ook wel eens 13 dagen) Op dag 10 test gedaan (veel te vroeg, ik weet het) en geen roze streep alleen een witte even breed als C streep. Was er 1 van kv 2v5 en ik lees laatste tijd slechte verhalen. Alleen ik had deze test nog liggen van een aantal maanden geleden en met de 1e uit die verpakking alleen helemaal wil, geen indrooglijntje. Afijn, gister temp daling naar 36.8 dus ik dacht: nou daar gaat het komen. Morgen onder de streep en ongi. Maarrrr vanmorgen ineens stijging naar 37.1. Omdat ik ruim een half uur te laat heb getempt (mocht iets langer blijven liggen) heb ik 37.0 ingevuld op FF. Kan net zo goed 37.1 geweest zijn hoor als ik op de gebruikelijke tijd had getempt, maar voor de zekerheid 37.0 ingevuld. Hoop dat ie morgen ook hoog blijft en niet ineens omlaag keldert...nouja, we zullen zien. Iedereen suc6
@sandra, kun je je link van FF hier plaatsen? Kunnen we even meekijken. Mss dat je met je ovutesten net je piek hebt gemist of je urine mss ongeconcentreerd....Noem maar wat hoor. Maar ik denk als FF zegt dat je ei is geweest gezien je temp, denk ik dat je daar meer waarde aan moet hechten. Soms heb je nu eenmaal dat je test niet posi raakt, heel vervelend !!!
Hierbij mn link: http://www.fertilityfriend.com/ttc/ De vorige cyclus was heel erg lang na een vroege vroeggeboorte, dus zou fijn zijn als het inderdaad klopt nu maar ik blijf zo twijfelen. Hopelijk worden jullie er iets wijzer van
Ik krijg mijn eigen kaartje te zien. even settings (links) en homepage setuo. Dan krijg je een link en die is van jouw kaartje
Dat maakt niet zo heel veel uit. je lichaam houdt het zelfde temp. door te zweten houdt hij zich koel. als je gewoon gezond bent zou hij hetzelfde moeten zijn.
Dit moet hem dan wel zijn als het goed is: 2acf95 Ovulation Charts @ Inggrid: Dankjewel voor je antwoord, ik mag er dus vanuit gaan dat ik mn eisprong heb gehad.