wisten jullie al ...

Discussion in 'De lounge' started by rennie, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    En hoe zit het dan met cola uit de fles en sinas en appelsap en jus'orange en, en, en ;) :p
    Ik denk dat het idd water (uit de kraan) en op brood 9 maanden leven word

2. Islah

Islah Niet meer actief

Haha, nou gelukkig maar dat mijn gynaecologe "alleen maar op de bank zitten" juist niet goed vind, zelfs voor iemand zoals ik die het rustig aan moet doen.

3. Ismene

Ismene Actief lid

Apr 17, 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hah, mijn VK had me bij een weekendje Rome met 30 weken nog gewaarschuwd voor het Italiaanse kraanwater - vooral niet drinken! Dit terwijl ik bij onze wandelvakantie met 6 weken er liters van op had gedronken... En het kraanwater daar hooguit wat meer chloor bevat en absoluut niet schadelijk is.

En dan die listerinebacterie waardoor je geen gerookte vis (vacuumverpakt) mag. Mijn tante werkt op een laboratorium waar ze onderzoek doen bij voedselvergiftiging en het was nieuws voor haar - een paar maanden later vertelde ze dat ze de bacterie daarentegen recent hadden opgekweekt uit een pak magnetronpoffertjes :p

Ja hoor, 9 maanden vasten is toch het veiligst voor je kindje! :$:):D

4. Islah

Islah Niet meer actief

Maar dat zeggen ze toch ook wel eens, dat je geen kant en klare pannenkoeken enzo zou mogen...

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,266
    16,647
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Oeps,dan heb ik toch wel heel veel verkeerd gedaan tijdens mijn 3 zwangerschappen haha

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    als je niks meer mag eten en drinken valt er ook weinig te poepen :D

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    en al je huisgenoten en andere familie, vrienden die op bezoek komen in witte pakken met mondkapjes zien rondlopen:D

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,296
    28
    48
    Gent
    OMG,

En mijn kinderen zien er nog gezond uit. Wat heb ik verkeerd gedaan????

En GEEN water uit de kraan drinken, weet je wel wat daar inzit. Lood enzo en bij droog brood moet je ook opletten hoor. Je zou je kunnen verslikken in de korsten en als je doodvalt is dat ook niet bevordelijk voor die baby

9. Ismene

Ismene Actief lid

Apr 17, 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik niet zo op gelet, ze zijn toch niet te eten :D Doe mij de verse soort maar.

10. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Daar zijn ze een beetje laat mee, ik vraag me af of er een nationaal gefundeerd vaccin voor komt en of wij zwangere vrouwen dan massaal proef konijn willen spelen..

Share This Page