We willen een 3D echo laten maken , maar ik weet niet wanneer die het mooiste is. Het is natuurlijk persoonlijk wat je zelf mooi vind, maar mischien kunnen jullie wat tips geven Wij vinden het mooi als je het gezichtje al duidelijk kan zien.... (Als je stemt/reageerd, kan je dan ook even een uitleg geven )
gisteren hebben wij onze 3d echo laten maken ik ben bijna 25 weken je ziet al heel goed het gezichtje. alleen denk ik persoonlijk dat 30 weken nog mooier is omdat de kleine dan meer spek heeft. eerder zou ik niet doen! kijk maar in mijn album voor een foto
Ik heb met 28 weken een pretecho gehad, en ik vind m prachtig (jaaa trotse mama hier!) ! Zie album! Duidelijker dan dit kan geloof ik niet
De echoscopiste zei tegen ons dat tussen de 25 en 30 weken het mooiste is, omdat ze dan al wat 'molliger' beginnen te worden. Maar omdat ik vrij klein ben (1,60), raadde ze me aan om niet tot 30 weken te wachten, want ik had meer kans dat het kindje al vrij vroeg wat dieper ging liggen/indalen en dan kon ze er niet meer bij met het echo apparaat. Wij hebben de echo uiteindelijk gedaan met 25 weken. Erg leuk! Zeker ook om later dat profieltje echt terug te herkennen!
Ik heb hem van mijn zoontje met 30 weken laten maken en vond het geweldig om te zien. Idd wat meer spek en vormgeving zeg maar
Ik heb een afspraak staan voor 26 maart, dan ben ik 28 weken en onze echoscopiste zei dat dat de mooiste periode was. Ik ben dus helaas nog in spanning
Wij gaan een pretecho laten maken als ik 26 weken ben. Op de site van babyview kan je filmpjes zien hoe het er ongeveer uitziet met hoeveel aantal weken (als je begrijtp wat ik bedoel...) Babyview zit in amersfoort, voor degene die vroeg waar in gelderland...
Dat was ik ,Amersfoort is jammer genoeg voor ons aan de andere kant van gelderland... we zien het nog wel. we hebben nog ff
Na 33 weken doen de ze meestal niet eens meer een 3D echo omdat je dan de baby niet meer volledig ziet en het is mooier als je de baby in het geheel ziet ( lijkt mij ) maar rond 28 weken is tie het mooist
Amersfoort is in Utrecht Tanja20, In Wichmond (bij Zutphen) zit ook een echoburo, zie http://www.koekeloere.nl/