Hallo allemaal, wie wil ons helpen met het vinden van een leuke jongensnaam? Ik ben er vroeg bij maar ik heb zomaar het idee dat het wel eens moeilijk gaat worden. Mijn man en ik zitten niet echt op één lijn. We hebben het liefst een korte, stoere naam die Hollands klinkt. We hebben al een dochter genaamd Linde. Als zij een jongen was geweest dan had ze Stef geheten maar deze naam vinden we nu niet zo leuk meer. Mochten we nu een meisje krijgen dan willen wij haar Nika noemen. Dus hier zijn we het, hoe het er nu naar uit ziet, wel over eens. Zelf vind ik Jurre een erg leuke jongensnaam. Mijn man vind dit niks. Nou ja, wie heeft er ideeën? alvast bedankt. Groetjes
Guus Hessel Hidde Jelmer Jelte Jesse Jorn Loek Luuk / Luc Mats / Mads Mees, Moos Melle Merijn Niek Nils, Niels Otto Pim Ralf, Rolf Roel Sieb, Siebe Sjors Stijn Tijn Tim Wessel Wieger Wout
bedankt voor de suggesties meiden. Pim en Nick zijn namen die bij ons dicht in de familie zijn. Die vallen dus af. Ik vind Nils erg leuk maar mijn man vind dat er dan een letter mist, alsof we die niet konden betalen . Sem vinden we wel leuk maar te bekend en Sam vind ik niet leuk voor een volwassen man. Jelte staat op zich op ons lijstje maar is voor ons gevoel toch ook niet de naam. Mats en Tijn hebben we ook over gehad maar ook die keurt mijn man af. De rest van de namen zijn wel leuk maar niet voor ons.
he meiden, bedankt voor het meedenken. leuke namen zie ik voorbij komen maar niet de naam voor ons. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het nog lastig vind om de nasm jurre los te laten . ik zet mijn man maar achter de computer. laat hem maar met opties komen. hi. ideeen zijn nog altijd welkom hoor.
ik hoorde vandaag de naam liam. ik vind hem geloof ik wel leuk. weet alleen niet of het te veel op linde lijkt. vanavond maar eens met mijn man bespreken.