ik heb er niet zo op gelet ik zag het pas toen het eral op stond (de caps lock dan) en het was echt niet de bedoeliing om te schreeuwen.
Ik vind het nogal paniekzaaierig overkomen. Mensen worden goed ingelicht (over het algemeen) en ook zeer zeker wel naar de burgerlijke stand verwezen indien ze vragen hebben.
nou dat was dan schijnbaar niet bij die nicht gebeurd hoe verklaar je dat dan?? en zo dom zijn ze nou ook weer niet, want hebben beide gestudeerd.
ach het was een aardig gebaar... moet je maar denken !!! alleen een beetje op een Dringende manier overgebracht... " it's the tought that counts" we moeten ons niet zo druk maken, met onze buiken.... die hormonen van ons vliegen van het scherm af hahahah !!! iedereen komt er wel achter hoe en wat toch...
easy... heb je mijn quote niet gelezen? misschien had je nicht eerst haar kindje opgegeven toen het was geboren...en omdat ze voordat het kindje geboren was.. niet hadden erkent ( wat jij dus zegt wat wij wel moeten doen) kreeg het de achternaam van je nicht... MAAr dat wilde zij helemaal niet, dus hebben ze dit alsnog veranderd... en DAT kost geld !! soms zelfs meer dan 2000 euro !!! dat is volgens mij wat je probeerd te zegge toch? gr. sarah
ja precies dat is wat ik wil zeggen. er was ook op een andere site zo'n onderwerp en er waren een aantal mensen die het niet wisten dus daarom wou ik het even kwijt. die nicht die woont in een dorp en misschien zijn ze daar ook niet over geinformeerd.
het enigste waar je geloof ik voor moet betalen is het bijschrijven in het paspoort, maar dat zal ook wel weer anders gaan om dat dat met foto moet tegenwoordig. ik zou echt geen 2000 euro betalen heb daar nog nooit van gehoord, raar verhaal
heb je dat stukje van jolanda al gelezen dan?? dat staat op de eerste pagina. het heeft met gezag te maken. ik heb het nog even gevraagt aan die nicht en ze zei zo ging dat inderdaad en ze waren niet goed erover ingelicht dat haar vriend het ongeboren kindje moest erkennen als zijn kindje.