Hoi hoi, Ik heb net een early test van de action gebruikt omdat ik niks anders in huis had. Ik ben 1 dag overtijd, uitgaande van een normale cyclus. Mijn cyclussen rommelen nog al de laatste maanden, waarschijnlijk ook door mijn burn out
Ik ben dus zo in shock dat het alweer misgaat haha, Ik wou dus nog zeggen dat ik het onwijs spannend vind, omdat ik hiervoor een vroege miskraam heb gehad en daarvoor een missed abortion
Wat spannend zeg! Aan deze test ligt het in ieder geval niet, die is helemaal duidelijk. Duimen op een goede afloop dit keer!
Gefeliciteerd! Ik snap je angst. Ik ben bijna 5 weken zwanger en heb continu een onrustig/paniek gevoel omdat ik zo bang ben dat het weer misgaat (hiervoor ook MA met 8w). Dikke knuffel, vertrouw op je lichaam ❤️
Ja dat gevoel heb ik dus ook, wat nog weer versterkt wordt door de burn out. Maar het komt vast goed bij ons
Super mooie duidelijke test! Zeker aangezien de Action niet zo snel kleurt. Gefeliciteerd! Snap overigens heel goed dat het spannend is. Dat zal het ook nog wel een tijdje blijven. Hopelijk binnenkort een mooie echo❤️