mss een hele stomme vraag: maar hoe zag jullie witvloed eruit toen je zwanger was? en hadden jullie meer witvloed voordat jullie posi testte? kben benieuwd..
mijn was en is nog steeds echt spierwit en het is niet doorzichtig dit heb ik normaal nooit. ik hoop dat je hieraan wat hebt. succes
dankje voor je snelle reactie.. bij mij is het dus ook spier wit en gewoonweg veel wat ik normaal niet heb.. raar allemaal..
bij mij is het sinds een dag ook omgegaan van een slijmerig iets naar redelijk vloeibaar, en ook spierwit. Eisprong heb ik al gehad, en dit is de eerste keer dat ik zo vloei na een eisprong! heel vreemd. Daarnaast ben ik ook simpelweg niet te genieten, echt een ontzettend slecht humeur...maar dat terzijde xx
jah ik ben benieuwd, vlgnd week vrijdag mag ik testen, tenzij die heerlijke geweldige rode duiveltjes zich weer gaan melden ik zie dat je 'pas' een paar weekjes zwanger bent, proficiaaaat! wanneer testte je posi?
Bij mij was het doorzichtig en meer witter als normaal maar er zat wel verschil per zwangerschap bij de derde was het meer dikker
Ik heb hier ook heel erg veel last van..!! En heb dit ook nog nooit eerder gehad en het is echt wit..!! En niet echt heel erg dun
bohnee niet echt, maar ik denk dat dat iedereen wel heeft ik probeer het wel zolang mogelijk uit te stellen hihi..
ik heb sind vrijdag een soort krampen/steken onderin mn onderbuik en jeukende gevoelige borsten, dit heb ik nog niet eerder gehad. vrijdag heb ik ook rose verlies gehad en sind gisteravond had ik in ene veel witvloed. herkend iemand dit? ik zit ondertussen op dag 23 van mn cyclus en heb deze cyclus clomid gebruikt.
Hallo dames, Ik had normaal gesproken alleen witvloed rond mijn eisprong, voor mij een teken dat ik mijn eisprong had want ik voel deze niet. Het witvloed hielt zich aan werd alleen anders van kleur, ik voelde het eruit lopen (nu nog dagelijks) en uiteindelijk bleek dat ik zwanger was. Mijn andere symptomen kwamen pas na mijn NOD. Het witvloed houd bij mijn zwangerschap nog steeds aan. suc6 en ik zal duimen op positieve testen voor jullie. groetjes Dorianne
Ik heb op het moment ook veel witvloed, waterig en spierwit, soms een natte vlek in mijn slip. Niet echt een fris gevoel!!