Wil het de volgende keer bij het bureau ook eens vragen, maar Steven is altijd wit als hij slaapt, weet iemand hoe dit kan, en hebben meer baby's hier last van?
Lucas ziet er ook wat bleeker uit met slapen. Maar eenmaal wakker en/of buiten trekt het meteen weg Geen idee hoe het kan, maar volgens het CB is deze vent helemaal gezond........... Greetz
ik vind het er ook altijd erg eng uitzien als ik Esmee's kamer binnenkom.. erg bleek idd.. maar heb gehoord dat dat normaal is!
Ik heb het idee dat Lucas het altijd ijskoud heeft als ik hem zo bleek zie... Maar nee hoor, alleen maar zwaar in coma-slaap. Alleen z'n handjes zijn dan koud. Voor de rest geen koud plekje te ontdekken
Lynn heeft ook minder kleur wanneer ze slaapt. Echt eng, soms zie ik of hoor ik ook geen ademhaling. Ik voel dan altijd ff en mevrouw ligt dan gewoon in coma. Mijn partner ziet ook wat bleek tijdens zijn slaap....het zal er wel bij horen
Ik ga zo naar het cb, ik zal het er wel over hebben, als ik het tenminste niet vergeet! Sil heeft ook altijd hele koude handjes en ziet ook bleek als hij ligt te slapen. Aan de andere kant is het ook wel handig, want als hij moe wordt, dan wordt hij ook een beetje bleek en dan weet ik dat het tijd voor hem is om te gaan slapen!
Dat kom vaker voor, sem is ook bleek als hij ligt te slapen. Ook als hij moe wordt en dan wordt zijn wenkbrauwen een beetje rood, een heel leuk gezicht zo
Nou, ik heb het nagevraagd en het cb geeft aan dat het bleek worden ermee te maken heeft dat de beeb zich helemaal ontspant..... dus een ontspannen beeb kan bleek van kleur worden. En koude handjes is ook helemaal niet erg zeggen ze, zolang het nekje maar lekker warm aanvoelt is alles goed.