Zooooo lief

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Silvester maakt sinds een paar daagjes zo'n lieve geluidjes, ik word er helemaal warm van als hij dat doet! Ook lacht ie zooooo lief als je tegen hem praat! Ik moest dit heel eventjes kwijt!

Een hele trotse mama.

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat schattig!
    Ik smelt ook helemaal als Lynn lacht. Ze gaat nu ook steeds meer geluidjes maken, ze krijgt ook andere huiltjes....echt meidenhuiltje

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leuk hé, als ze zo contact beginnen te maken. Ik smelt er ook nog steeds voor hoor en Serjenka is nu al 7 maand geweest.

4. Niet meer actief

is echt super als ze dat doen..zo lief als ze terug lachen en reageren op jou ;)

5. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    haha ik kan niet wachten op het eerste lachje.ik ben al verkocht maar dan helemaal......

6. esmeeo

esmeeo Lid

4 okt 2006
    28
    0
    0
    Het is voor mij ook nog maar kort geleden dat ik het eerste lachje van Thomas kreeg, maar het gevoel dat je dan krijgt. Ja, ik smolt ook helemaal..
    En nu lacht hij al veel vaker en begint hij al lekker te keuvelen.. Heerlijk.

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ja echt geweldig, je smelt dan helemaal.
    Als mijn oudste met Alyssa aan het spelen is dan giert ze het uit, dat vind ik ook zo´n heerlijk moment. :) Broer en zus, nou dat wordt nog wat! ;)

8. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Heerlijk he zo'n lach speciaal voor jou? En dan die kleine geluidjes die ze gaan maken. Net zo bijzonder als het moment dat je kindje voor het eerst mama tegen je zegt. :oops: Ik moest er van huilen.

9. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog eentje die zo lekker begint te glimlachen en gekke bekkies begint te trekken.
    Ook de armpjes een beentjes beginnen nu interessant te worden.
    Echt geweldig om te zien :D :D

Deel Deze Pagina