Nou wat wij nu weer hebben. Elena heeft al 2 avonden op rij dat we haar in bed leggen en ze hard begint te krijsen. Echt schreeuwend huilen, het is echt oorverdovend. Speentje wil ze niet, die pakt ze uit haar mond en smijt ze de kamer door. Boos dat ze is.. Oppakken en rondlopen is prima, maar zodra ze wordt neergelegd begint het allemaal opnieuw. Net ruim een uur bezig geweest om haar uberhaupt te kalmeren. Nu slaapt ze eindelijk. Wat moet ik hier nou mee?
Het heeft vast te maken met het uur verschil. Hier ook drama met naar bed gaan. Is gewoon nog niet moe.
Dat uur verschil? Daar had ik helemaal niet aan gedacht! Zou je echt denken? Maar ze gaapt en wrijft in haar oogjes tussen het krijsen door..
Ja ik denk het wel hoor. Chenoa heeft er iig wel last van. Gisteravond wilde ze niet gaan slapen op de normale tijd, maar echt een uur later wel. Ook moest ik haar vanmorgen wakker maken..
Tandjes mssn? Had onze Sanne ook,als je met haar ging lopen was het prima, maar als je haar in bed legde huilen huilen huilen. (ook d'r foppie wegsmijten)
Luca heeft dat eergister gehad (maar goed hij is dan wel ziek) Ik ben toen naast zijn bedje gaan zitten en langzaam ging ik steeds een stukje achteruit totdat ik op de gang zat Hij keek me wel aan zo van...wat ben je toch allemaal aan het doen, maar draaide zich dan weer naar beer toe en ging verder met tutten met zijn knuffel.