Trouwdag schoonouders

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Hoi,

Weet niet in welke subcategorie het past, dus dan maar hier,

Mijn schoonouders zijn 8 juli zoveel jaar getrouwd. Nu wilde ik een leuk pakket maken. Flesje wijn, glazen, wat lekkers van toastjes en stinkkaasje oid. Ik ben er net achter dat ik (heeeel pril) zwanger ben. Dat is dan dus net 6 weekjes. Wij willen het dan wel al aan hun vertellen. De wijnglaasjes wil ik roze en blauw doen, misschien wat chocolaatjes met roze/blauwe muisjes een kaartje/tekening met onze dochter o.i.d.niet te veel poespas, gewoon leuk.

Iemand nog een leuk ideetje?

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Ik denk dat dit al super leuk is! Al bestaat er tegenwoordige blauwe wijn, misschien is dat leuk? En natuurlijk gefeliciteerd!

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ik vind het een heel leuk idee, als het niet hun trouwdag was geweest. Ik zou het zeker onderdeel laten uitmaken van je cadeau, want een kleinkind is natuurlijk een prachtig cadeau, maar ik zou het niet helemaal in het teken stellen van roze en blauw. Waarom geen fotolijstje met een leuke pinterest geïnspireerde foto? Bijvoorbeeld 4 paar schoenen of schoolbordjes voor iedereen zijn of haar buik waarop staat bier, appelsap en baby. Dat lijkt mij meer gepast. Of lekker simpel een rompertje met iets van opa en oma erop :)

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    Ik ben ook meer voor zoiets. De dingen neutraal houden en dan een extraatje wat verwijst naar de zwangerschap

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Je kan op Google kijken welke naam het aantal jaren huwelijk heeft zoals zilver bijvoorbeeld..
    En daar wat leuks mee doen.
    Toen mijn schoonouders 30 jaar getrouwd waren hebben we een parel gebruikt in het kado.
    Een parel staat voor 30 jaar en ze vonden de symboliek heel mooi.
    Zou ook idd niet teveel de focus op een nieuw kleinkind leggen in het kado..

6. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Geweldig idee. Een fles blauwe wijn en een rose.
    Mocht ik ooit een tweede krijgen, wordt dit hem.

TS: van harte gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina