Otrivin Duo, gebruiksaanwijzing

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

#1 Partyrocker, Aug 26, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 26, 2013
    Oeps.. volgens mij met mijn verstrooide kopf (snot blokkeert de zuurstoftoevoer naar mijn hersenen volgens mij). Binnen een korte tijd (ca 2 uur) Otrivin Duo toegepast. Ik weet het nu niet zeker, weet wel dat ik rond 6en één keer heb gesprayd en om een uurtje of 10/11 vanmorgen.

Nu zat ik al aan 4 keer per dag (afgelopen 2 dagen) en dat dan om de ongv. 6 uur en dat is teveel volgens mij (maar kan net zo goed niet zijn).

Ik probeerde het weer te googlen, maar kan het niet vinden. Kan dat kwaad? Voor een keertje zo snel achter elkaar.

2. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een keer kan geen kwaad. Als het maar niet een structureel iets wordt ;)

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Haha nou ik hoop ook niet dat ik een structureel verstopte neus houd. Mannnn wat een drama zeg! En nu is het net lekker weer en ik zie er uit alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden.

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Zal wel meevallen hoor, zolang je dat niet elke x doet, zoals hierboven al gezegd wordt. ;) :)

Liefs,

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Denk niet dat het veel kwaad kan, als het maar niet te vaak gebeurd..

En ach beter nu dan afgelopen vrijdag :D

Hoop dat het snel over is.

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

Feb 23, 2010
    2,133
    1
    36
    Twente
    's nachts gewoon een ui onder je bed, en overdag 1 in je buurt.. Niet de meest lekkere geur, maar je neus is wel vrij zonder die neusspray, tenminste ik gebruik normaal alleen zoutneusspray erbij..

7. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik denk dat het niet veel kwaad kan als het een keer gebeurd, maar otrivin is wel echt troep!! Als ik echt een hele erge verstopte neus heb gebruik ik otrivin ook alleen voor de nacht in combinatie met een ui en overdag gewone zoutoplossing.

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik ben al ruim 8/9 jaar verslaafd aan dat spul dus een keertje extra zal vast niet meteen ellende opleveren.

9. Metire

Metire Niet meer actief

Ik doe het als ik verkouden ben gewoon zovaak als ik wil hoor.. niks mis mee! Van artsen mag je vaak veel meer als wat er op zo'n doosje staat. Net als dat ik na een operatie om de 2 uur 1000 mg paracetamol + 800 ibu mocht nemen 2 weken lang. Vokgens de doosjes zou je er zo'n beetje dood aan gaan :p

Share This Page