Tja als je over tijd loopt dan hoor je allerlei dingen van iedereen, maar ik vroeg me af of dit kan? Kan je door sex de bevalling op gang wekken? Moet er eerlijk gezegd niet aan denken nu, maar vraag me het gewoon af of er mensen ervaring mee hebben. Het is natuurlijk wel heel persoonlijk Groetjes trotse mama(40+3 dgn)
Volgens mij kan het wel wat doen als je lichaam al klaar is voor de bevalling. Dus het kan net dat laatste zetje geven, maar hoogst waarschijnlijk was je dan zonder de seks ook wel binnen afzienbare tijd bevallen.
Jij hebt het dus al uitgeprobeerd mootjen? Dat jij nog niet ingeleid bent...is daar nog geen afspraak voor ofzo? Kan me voorstellen dat je het goed zat bent. Ook geen tekenen van?
Mijn vorige bevalling begon 1 uur na de sex... was toen 40w +2d... (toen begon de pijn in me rug... en het gerommel) In sperma zit een stofje dat weeen op kan wekken, mits de baarmoedermond rijp is... maarja dat is met veel dingen zo... strippen helpt ook niet altijd.... als het lichaam niet wil gebeurd er niets!
Hier bevallen met 40wk3dagen, maar niet gevreeën - hoorde destijds al dat je kind komt, als het komen wil. Succes nog even!