Hiih leuk topic, Ik met me 37 (over drie weken) heb niet een grijs haartje nog. Wel een klein irritant baardhaartje onder me kind die scheer ik maar elke keer weg haha.
Omfg.. are you kidding me... whoei de wereld vergaat niet als je het haartje eruit trekt of je haar een keer kleurt... ff offtopic... zoals al werd aangegeven op pagina 1.. je maakt je wel over een heleboel dingen zorgen zeg... verder niks te doen vandaag? zo.. dat waren ff mn hormonen die spraken maar goed.. mijn mening.. lekker eruit rossen die haren..
haha ik ben kapster van beroepp en je wil niet weten hoeveel fabeltjjes omtrent grijze haren er zijn!!!haha dit is er 1 van... gewoon uittrekken.....grijze haartjes zijn niet besmettelijk dus je krijgt er echt niet meer als je eentje uittrekt
haha ja misschien komt het daar wel door maar ik zie aan je banner dat e heel veel bent afgevallen, wat voor dieet volg je ?? voor na de bevalling hoor
haha oke dan , heb hem zonet eruit proberen te trekken maar hi is kapot ik moet nou ff paar daagjes geduld hebben
owja als het je lukt om hem met haarzakje en al te verwijderen(soms heb je geluk dat ie meekomt)kan het mss zijn dat ie niet meer terugkomt!!
Nou.. sommigen vinden het heel ongezond, maar ik ben gaan shaken... (modifast). Heb je veel tegenstanders van, maar voor mij werkt het prima.
euhm.... ja duh doe het niet voor niets he.. en heb het ook niet in 2 maanden voor elkaar gekregen! maar wat is duur? Ik eet geen normale lunch en geen ontbijt. En soms geen avondmaaltijd.