"vriendenboekje" voor gasten bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Vera, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Voor de trouwerij van mijn schoonbroer en schoonzusje willen we graag tijdens de feestavond een soort vriendenboekje rond laten gaan waarin de gasten hun beste wensen in zetten, maar bijv. ook waar ze het bruidspaar van kennen, bijzonderheden etc. Maar waar vind ik zo'n boekje? Via google vind ik niet zoveel. Wie o wie kan me helpen? Thanx. :)

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

bij de betere boekenwinkels.

ik had de onze bij de plukker gekocht.

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik zou gewoon een soort groot a4 notebook kopen met witte blaadjes. Dan kan iedereen schrijven (of tekenen?) wat hij wil. Je kunt er dan ook nog foto's in laten plakken...ik denk niet dat zo'n boekje kant en klaar te koop is. Behalve de vriendenboekjes die ze op school rond delen?

4. LittleMonsters

Terra Lannoo - Huwelijkswensen

deze hebben wij toen gekocht.

dan heb je een bladzijde voor elke gast en dan kan je er ook nog een foto bij plakken.. wij hebben ook van elke gast of fam een foto laten maken en die staan erbij .

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    @MrsNuke... en wat voor vragen staan daar ongeveer in?

6. LittleMonsters

ik maak er wel even een foto van...

7. LittleMonsters

zo ziet het eruit en elke bladzijde heeft een andere achtergrond.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    of misschien zelf maken? Dus a-tjes een beetje leuk opleuken en dan aan de hand van een vriendenboekje (even spieken in een winkel, bruna ofzo) allerlei leuke en grappige vragen bij zetten.
    Dit in een leuke map lekker rond laten gaan op de avond... Beetje combi van een gastenboek + vrienden(school)boekje

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zoek idd een boek met meer vragen erin.

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik heb dit gemaakt voor de trouwerij van mijn zus. Alle gasten een foto mee laten nemen en a4tjes met vragen erop. Zo hoefde niemand te wachten en kon iedereen schrijven. Ik had vragen zoals: Als je mij eens wilt uitnodigen om te eten dit lust ik graag, en suggesties voor kindernamen etc. Gewoon in word en dan ben je echt zo klaar en het is echt leuk!

11. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ilona, dat is een goed idee... gewoon a4 met vragen en daarna dat in een mooi boek plakken.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

Deel Deze Pagina