George Michael (53) overleden Cookies op AD.nl | AD.nl Te jong! 😟 Ben benieuwd waaraan hij gestorven is..
O M G George,mijn jeugdliefde. Later troost en tranen bij zijn prachtige teksten. Wat kon die man schrijven.... Ik ben totaal in shock 😳😨😩 53....hoe dan?!
Hier schrik ik wel van. Ik ben opgegroeid met Wham. Zijn duetten met Aretha Franklin en Elton John😢 Niet te vergeten Last Christmas.
Dit jaar is een slecht jaar voor alle grote namen in de popmuziek RIP George Michael. Ik heb altijd ontzettend genoten van je muziek.
Veel te vroeg! Ben opgegroeid met zijn muziek. Goede teksten en stukje controversie, geen doorsnee artiest. Wel ironisch dat dit dus letterlijk last christmas was........
Ik las ook idd iets over hartfalen, hij schijnt op 16 dec. opgenomen te zijn in het ziekenhuis met zware longontsteking. 't was nog maar de vraag of hij met de feestdagen thuis zou zijn..
Gelukkig niet alle grote namen, anders zouden Bono, Mick Jagger, Phil Collins en Madonna er ook bij zitten, maar ik snap wat je bedoelt.
Prince, Leonard Cohen... en we waren Michael Jackson en Whitney Houston natuurlijk ook al kwijt... Ik vind het echt erg. Ik heb het prachtige concert in de Ahoy gezien, Symphonica... het was briljant, wat een stem. Weer een stuk uit mijn jeugd geslagen...