Vanaf 8 September is er weer een nieuw seizoen te zien van Expeditie Robinson, vanavond bij RTL Boulevard zijn de eerste 3 deelnemers bekend gemaakt.. - Elle van Rijn - Chloé Leenheer - Anna Nooshin leuk, leuk, leuk ik zit er 8 september weer klaar voor
Op internet circuleren al een paar namen die verwacht worden: Monic Hendrickx - > Penoza Bartho Braat - > Jeff gtst Lex Uiting - > Rambam Beau Schneider - > Spangas/gtst En nog een aantal andere namen. Maar de bovenstaande lijken mij wel leuk
Het eerste rijtje ga ik ff googlen zegt me niks dat laatste rijtje wel. Heb er hoe dan ook weer zin in om te zien. Edit: gegooled. Ken Elle van gtst en samsam de andere vrouwen ken ik niet.
Wie?? Alleen Elle ken ik.. Jammer dat er zo weinig échte BNers mee doen.. Ik zou graag Dennis en Valerio bijv zien, geweldig lijkt me dat. Of Jochem Meyjer ofzo hahha.
Kandidaten 4 en 5 zijn ook bekend gemaakt.. - Lex Uiting (Presentator) - Jessie Jazz Vuijk (Miss Nederland) Bekijk bijlage 508855
Superleuk. Ik ga het ook weer volgen. Ik ken niet alle BN-ers, maar goed die leer je vanzelf kennen. Als jullie mochten kiezen, wie zou je er dan absoluut in willen hebben? Noem er drie.
Leuk, wij kijken het ook elk jaar. En elk jaar wint degene die ik het minst leuk vind Inderdaad wel jammer dat ze tegenwoordig steeds meer 'minder bekende' BN'ers halen. Maarja, het loopt al zo lang en op een gegeven moment is het natuurlijk op. Zou leuk zijn als we weer eens 'normale' mensen zien! Er zijn zoveel mensen die het leuk zou lijken om het te doen, dan hebben ze zo weer een paar seizoenen vol. Maar goed, ik denk dat ze denken dat dat kijkcijfers gaat kosten ofzo
Deze Ex GTST-acteur doet mee aan Expeditie Robinson Bartho Braat doet ook mee ken er nu 2 elle en Bartho. Ben benieuwd naar de rest.Bewaren
Onbekende Bners zijn ook bijna normale mensen toch Ik ken alleen ellen nog. Ben benieuwd naar de rest maar uiteindelijk kijk ik toch altijd elk seizoen, los van degene die meedoen je groeit er wel in. Net als met WIDM, zijn ook niet altijd bekenden voor mij, maar toch altijd leuk