Hallo allemaal! Ik vroeg me af of het nog uitmaakt hoe vaak je gemeenschap hebt rond de vruchtbare periode. Is 1 keer per dag genoeg? of is het juist hoe vaker hoe beter? Groetjes Nisha
Maar als je losse flodders schiet, heb je het kruit toch al op de goede plek verschoten, of zie ik dat verkeerd? Enige aandachtspuntje: doodstraf op sjorren!
oeh, zou wat worden als er opeens blijkt dat je minimaal 3x per dag sex moet hebben om zwanger teraken, dan blijf ik kinderloos denk ik...
oeh, zou wat worden als er opeens blijkt dat je minimaal 3x per dag sex moet hebben om zwanger teraken, dan blijf ik kinderloos denk ik... Denk dat er weinig zwangeren zouden zijn. Ik niet in ieder geval. Liefs Lydia
Die van mij presteert het om ziek te worden tijdens de spannende periode! Niet zeuren, an die Arbeit! Zweet het er maar uit.... (Is griep van invloed op de spermakwaliteit?)
Als hij écht griep heeft mag hij klagen maar mannen kennende is het gewoon een verkoudheidje dus: AANTREDEN!
Ik heb ook weleens gehoord dat je zelfs beter om de dag kunt klussen, zodat het zaad de tijd heeft om aan te sterken. dan heeft het zeg maar een dagje rust. wat hiervan waar is weet ik niet. ben geen dokter
Je hoort dat wel vaker dat het iedere dag klussen niet goed is voor het zaad, maar het lijkt mij toch raar. Een man maakt per dag zoveel zaad aan, dat dat toch geen probleem zo moeten zijn om het elke dag te doen. Buiten dat, het zaad dat naar buiten komt, is 6 weken daarvoor al geproduceerd. Het heeft ook nog eens weken liggen 'rijpen'. Voor mijn gevoel is dat een soort fabeltje, dat het om de ander dag beter is. Maar zoals Angel Eyes ook al zegt, ik ben zeker geen dokter, dus ik zeg zeker niet dat ik het juist heb hoor :-D
tja of het een fabeltje is weet ik niet, maar ik weet wel destijd bij de 1e en 2e ben ik bij de 1e x stoppen met de pil direct zwanger geraakt, en bij de 2e door de pil heen, dat terwijl we het destijd toch echt elke dag deden, en vaak nog 2-3x per dag ook zeker bij de 1e.... nu zijn we inmiddels een jaar bezig, en we doen het gemiddeld 4-5x per week maar tot op heden nog steeds niks.... dus ja hoe vaak wel of niet goed is, feit blijft er hoeft er maar 1tje tussen te zitten overigens is het zeker ook niet goed als er 10 dgn tussen zit voor je partner weer een zaadlozing heeft want dan zitten er weer veel oude en dode zaadcellen tussen...(weet ik ook pas sinds kort trouwens) dus voor de vrouwen die bijna alleen maar in actie komen tijdens die bekende dagen....laat er zeker niet te lang tussen zitten.....
Hihi....wat herken ik jullie opmerkingen over jullie mannekes! Maar ik heb ook van mijn huisarts gehoord dat om de dag het beste is want je moet het niet te forceren daar beneden bij hem zeg maar ff snel uitgelegd......
Maar aangezien zaad toch wel een tijdje in leven blijft... Of de eerste lozing 'geconcentreerder' is als een eventuele tweede: gooi maar op de grote hoop, toch? Volgens deze theorie dus wel doodstraf zetten op zelfbediening door de leverancier!