Een vriendin van mij heeft ook wit laminaat met groeven. Ze heeft het in de woonkamer liggen, en was 24,95 per vierkante meter. Ze heeft zo'n spijt ervan, en ze heeft het nog geen jaar liggen. Ze loopt niet met haar schoenen in de woonkamer, maar toch zijn de groeven al helemaal vuil. Het laminaat ziet er nu na een jaar al echt niet meer mooi uit, en dat terwijl ze elke dag stofzuigt en dweilt.
wij hebben dat ook, wit laminaat. NOOIT meer. Het is dat het al in het huis lag toen mn vriend het kocht, maar zijn nu heel hard aan t sparen voor een nieuwe vloer.
o,o,o.... jullie brengen me aan het twijfelen..... Het gaat trouwens niet om helemaal wit maar met een soort houtstructuur.
Yep, dat heeft mijn vriendin ook. Ik zou er echt niet aan beginnen...helemaal niet na al de slechte verhalen.
Wij hebben voor een soort heel lichte kleur laminaat gekozen, wit leek me om bovengenoemde redenen ook niet handig. Zo ziet het er uit (foto is ongeveer jaar oud toen we de babykamer aan het maken waren). Het is niet zo heel duidelijk, maar goed, het heeft ook een V-groef, ziet er nog steeds heel leuk uit en is niet bewerkelijk.
tja ik zeg doen , we hebben hem nou 6 maanden (verhuisd) en zijn nog steeds erg blij mee , vergelijken met buren die allemaal wat donkerder hebben , vind ik van ons het mooiste en helemaal niets van de verhalen dat je alle vuil ziet , zoals zei een keer per dag dweilen ,heb 2 kids de lopen ook met schoenen naar binnen ,ik ook maar een keer per dag is wel voldoende met schoonmaken , als we eten valt wat eten op grond soms,nogmaals even snel dweilen maar dat is normaal volgens mij volgens mij ligt aan wat voor soort laminaat je koopt
op donker ie je meer dan op wit. Buren hebben ook wit laminaat (whitewash) staat keimooi! Ik heb beneden tegels nu nog, willen we ook wit laminaat in hebben, dus dat komt er ook voor de zomer. Boven hebben we rustiek eiken laminaat, zie je alles op! (vooral met 4 katten)
wat ik echt niet mooi vind is het contrast van het lichte laminaat en donkere (vieze) groeven! Staat zo goedkoop, jammer!
Wij hebben wit laminaat in de babykamer, en daar vind ik het heel goed te doen. Er wordt niet gegeten/gedronken/met schoenen aan gelopen, en moet het max 1 keer per week zuigen en dweilen.
Wij hebben ongeveer dezelfde vloer als meesa en hier valt het ook enorm mee! We zijn er erg blij mee en en op onze vorige vloer (eiken) zag je veel meer!
Wij hebben geen wit, maar wel licht laminaat en je ziet er ALLES op, moet echt iedere dag stofzuigen want na 1 dag overslaan lijkt het al een vuilbak op de vloer
wij hebben beneden een houten vloer met zwarte olie, dus het is echt donker maar ik zie helemaal niks op de vloer. Veel mindern dan toen de vloer nog een blanke olie had, dus gewoon eikenkleur.
hey hey, Mijn man is stofeerder en heeft ook een eigen bedrijf dus ik vang zo nu en dan wel eens wat op over laminaat Wit laminaat vind ik persoonlijk erg mooi! alleen ik kies voor tapijt, lekker on der de voeten haha. Alelen zal ik je adviseren om geen ikea te nemen. Vaak is de dikte 6 mm.. en dit slijt heel erg! Ik weet niet wat je per m2 betaald, maar als je er iets meer betaald kan je ( bijv via ons) kwaliteitslaminaat kopen tegen inkoopprijs. Wij hoeven daar nooit zoveel aan te verdienen. van Quikstep of Balterio.. kijk maar eens op inet.. die hebben ook wittinten. Als je iets meer wilt weten, stuur maar een pm ( ps dit is niet om reclame te maken ofzo hoor is advies.. anders krijg je op ten duur spijt... een kwaliteitsvloer zit 15 a 20 jaar garantie op en blijft ook echt goed!) liefs wen
mijn ervaring is dat je juist op zwart ( of antraciet) werkelijk alels ziet. ik denk dat het op wit nog wel mee zal vallen. ik vraag me alleen af of zo'n vloer wel wit blijft en niet gelig wordt ofzo.
nog even berichtje van mij: Mijn man zegt dat het laminaat wel mooi is alleen de kwaliteit niet geweldig.. je ziet de naden heel duidelijk. Het valt volgens hem wel mee dat je alles erop zou zien.... liefs wendy