Mijn pasgeboren baby draagt nu ook nog een dikker jasje hoor! Inderdaad, het ligt ook een beetje aan de temperatuur.
Mijn kind heeft nooit een jasje maat 56 aangehad, behalve op weg van het ziekenhuis naar huis, maar toen heb ik de armpjes niet door de mouwen gedaan (ik had het wel gekocht). Het was veel handiger om haar in een warme wikkeldoek mee naar buiten te nemen in plaats van een jas waar je die armpjes dan in moet wringen.
Ik zit er ook over na te denken wat ik zal doen. Bij mijn dochter had ik in de winter een gevoerd vestje met dekens en kruiken als we naar buiten gingen. Ik denk nu dus weer een gevoerd vestje en een gewone. Wil dit keer ook een wikkeldeken kopen
Heb je zeker nodig! Als je kindje net geboren is kleed je het altijd wat warmer aan. De kans is klein dat het dan de hele maand 30 graden is en meestal kunnen ze zo een jasje wel langer aan. Ons dochtertje is ook van september en heb er veel gebruik van gemaakt Als het echt fris is vind ik alleen een wikkeldeken te weinig bij zo een kleintje.
idd afhankelijk van het weer. mocht het nog lekker zijn dan zou ik voor laagjes gaan.. zodat je makkelijk 1 laagje extra uit of aan kan doen. hier een aug baby die een dun jasje aankrijgt in een lodger shelter.... eventueel shirtje met lange mouwtjes eronder....
Onze dochter is op 19 maart geboren, toen was het best koud (rond/onder vriespunt). Wij hadden haar voor de terugreis aangekleed met een romper met korte/lange mouw, boxpakje, mutsje en een wikkeldeken (binnendeel van de lodger Bunker) met een fleece dekentje nog extra. Alles lekker voorverwarmd met een kruik. ML heeft auto opgehaald en voor de deur geparkeerd zodat we zo in konden stappen. September vriest het normaal gesproken nog niet, dus zou dit ook warm genoeg moeten zijn. Jasjes vind ik van die ondingen bij van die kleintjes als we nu op pad gaan gebruiken we nog steeds een omslagdoek.