Wit meubilair

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ann77, Apr 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. urmylove

urmylove Niet meer actief

wat klinkt het allemaal inspiratieloos! sorry dames hihihi..
    Nee hoor.. Ik heb ook gewoon alles wit. zelfs de muren!
    Maar ik hou van antieke/landelijke meubelen. (nee geen riviera maison, bah, das kitsch) Maar ik heb een antieke commode bijvoorbeeld met een marmer blad, die schilder ik wit. (het blad heeft al een grijstint) Maar het ledikantje wat donker antiek is.. schilder ik Mint zacht groen met zijdematte verf. Echt super liefelijk ! vind ik dan. Kijk veel in de VT Wonen, genoeg ideeen om op te doen!
    (accesoires heb ik ook kleurtjes, zachtroze met mintgroen, super combi)

2. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

Feb 12, 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, naar dat soort voorbeelden was ik dus op zoek, maar kon ik nergens vinden!
    Ik vond het moeilijk om me andere kleuren in mijn hoofd voor te stellen (en dan helemaal hoe het eruit zag als alle meubeltjes in een andere kleur gingen of juist een gedeelte). Dus dat was voor mij ook de belangrijkste reden om terug te vallen op een wittint.
    Bij gebrek aan voorbeelden wist ik daarvan zeker dat het mooi was :)

3. urmylove

je hebt een speciale uitgave van VTwonen met kinderkamers.. Kun je nabestellen op hun site (oh en sorry als ik hier reclame zit te maken!!!) alle pasteltintjes zijn erg leuk te combineren. vooral in de matte uitvoering.
    zo kan bijvoorbeeld die mintgroen ook heel goed met zachtgeel.
    of blauwtinten kun je ook veel samen combineren.
    met google zie je al wat voorbeeldjes.

4. urmylove

ik bedoel Ariadne at home!! excuse moi!!! hahaha

5. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

Feb 12, 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bedankt voor de tip, leuk!

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier juist ook een wit kamertje, en met accesoires en juist kleur aangebracht in de kamer. Zo zie je maar weer, meningen verschillen.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Hier goudgele vloerbedekking, witte muren en witte gordijnen met circusmotief (vrij druk), en witte meubels. De kleur dus op de vloer en in de gordijnen, dat is druk genoeg.

Share This Page