Wij gaan heel binnenkort verhuizen naar een klein appartementje, maar we hebben geen extra kamertje. Nu kunnen we een klein kamertje bouwen (stukje van de woonkamer) of dat bijvoorbeeld pas over een jaartje doen. Sowieso lijkt het mij erg fijn om de eerste tijd het bedje in onze eigen slaapkamer te hebben staan, maar goed ik heb er natuurlijk nog geen ervaring mee. Wat denken jullie? En waar slaapt jullie baby?
Bij mijn oudste hebben we ook zelf een kamertje gemaakt dmv een muurtje plaatsen in de woonkamer. Dit ging prima, al was het wel klein. Wij zijn groter gaan wonen toen ze 2,5 was. Wij hebben de oudste 2 tot 5 a 6 maanden in een wieg naast ons bed gehad. En de jongste slaapt daar nu ook. Op een gegeven moment werden ze wakker van ons, toen zijn ze naar hun eigen kamer gegaan.
Bedoeling was alle 3 bij ons maar de middelste leek het niet te willen, nachtenlang erg onrustig. Wieg op dr eigen kamertje neergezet en ze was rustig haha. En nog steeds ligt ze niet graag bij ons en de andere 2 wel. Oudste heeft ruim een jaar bij ons geslapen, jongste maand of 10 bedje op onze kamer gehad maar daarna nog heel vaak tussenin
Dochter heeft ongeveer 5 maanden bij ons op de kamer gelegen in de wieg. Toen begonnen we elkaar wakker te houden en is ze naar haar eigen kamer gegaan.
Bedoeling was (en dat leek me het fijnst) om de kleine bij ons op de kamer in de wieg te laten slapen. Maar na een weekje of 3 toch naar haar eigen kamer verhuist. Dit omdat het voor zowel de kleine als voor ons te onrustig werd allemaal. Hielden elkaar zowat wakker.
wij wonen op het moment ook in een 2 kamer appartement maar genoeg ruimte om voor de kleine een hoekje te maken