Pampers mt 3 past nog goed, maar gewicht bijna op max

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.973
    113
    Ons dochtertje draagt nu overdag Pampers Active Fit maat 3.
    Maar nou zag ik opd e verpakking dat die tot 9 kilo zijn en ik denk niet dat het zo lang meer duurt voor dat ze daar op zit. Maar die luiers passen echt nog prima!
    Hoe veel maakt dat gewicht uit?

voor 's nachts gebruiken we de baby dry maat 4, die zitten heel ruim maar in maat 3 lekt ze door 's nachts, overdag heeft ze daar geen last van.

2. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Zo lang ze niet doorlekken zou ik ze lekker blijven gebruiken.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Goed is goed. Hier merkten we het aan striemen bij haar liezen dan zat de luier te strak. Of niet hoog genoeg bij de rug.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zo lang ze niet doorlekken lekker gebruiken :)
    Hier merk ik dat zodra ze qua gewicht aan de max van de luier komt, ze echt wel begint door te lekken, (maar ze is dan ook een lichtgewichtje, zit nu halverwege maat 3 nog maar, dus voor haar gewicht maakt ze wel grote plasjes dan, zeg maar ;)).

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dit dus.

Ze gaan vanzelf doorlekken óf de luier past niet meer dicht. :D

6. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Zolang ze passen gewoon bij de maat blijven.

Mijn dochter van bijna 6 maanden zit sinds 2 weken in mt 3. 2 ging nog prima dicht alleen de luier werd te klein of haar kontje te groot ;)

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier past onze kleine meid zelfs nog maat 2, maar wat gewicht betreft zit ze er nu overheen.

Pampers heb ik dus nog steeds de new born maat 2, maar omdat de huggies in de aanbieding waren heb ik die gekocht, die heeft mt 3 en die lekker door 's nachts, terwijl pampers maat 2 dus niet doorlekken.

het is goed om te kijken hoe ze zitten bij je kleintje en of ze al snel te vol zitten.
    In een maatje kleiner zitten meer luiers in een pak, dus ik heb altijd zoiets van gaat het nog dan krijgen ze dat maatje om.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op den duur zullen ze grotere plasen gaan doen of kan de luier idd niet meer goed dicht. Maar mn dochter van 2, die 14 kilo weegt, heeft 's nachts maatje 5 aan. Overdag plast ze vooral op 't potje maar als we even ergens heen gaan krijgt ze een voor-de-zekerheid-luier aan. Ze past dan prima de maatje 3 luiers van zoonlief! Maar dus niet meer voor 4 uur lang aan, maar mee in de auto, boodschappen en thuis weer een plas op de pot.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Zolang de luier nog prima past en je kindje ook niet doorlekt..
    Lekker blijven gebruiken zou ik zeggen :)

10. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier precies hetzelfde. Mijn dochter is ook bijna 7 maanden. Ze is wel een kleintje (7 kilo). Ik vraag me wel eens af of ik me precies aanhet gewicht moet houden wat op het pak staat. We zijn zelfs nog niet zo lang over naar maat 2.

Deel Deze Pagina