Yes! Ik hoor vandaag ongesteld te worden.. Ben het nog niet geworden... Haha straks ben ik dwars door de pil heen zwanger geraakt! Zou leuk zijn, maar denk dat de kans wel heeeeel klein is. Heb wel roze veegjes, maar dat komt nog door de hysteroscopie die ik twee weken terug heb ondergaan (had het gisteren nog steeds!).
Heb een Diagnostische hysteroscopie ondergaan. Dat is dat ze met een camera in je baarmoeder gaan kijken of er eventuele poliepen/vleesbomen zijn... Had 4 /5 maanden geleden continu bloedverlies (weinig veegjes), tijdens de pil, op de dag van een eisprong en een eventuele innesteling. Echter is dit niet mogelijk omdat je helemaal geen eisprong hebt bij het gebruiken van de pil... Toen begon ik allemaal zwangerschapstestjes te doen en begon ik het jammer te vinden dat het geen tweede streepje liet zien. Normaal gesproken wilden ik en mijn man echt jaren later kinderen (aangezien ik pas 22jr ben) en ik wilde het eigenlijk eerst helemaal niet... Maar door al dit soort gebeurtenissen, begon het aan mij te knagen. Goede vriendin van me was pas bevallen en mijn schoonzus was zwanger (nu ook bevallen). Iedere keer vroeg die goede vriendin 'wil jij niets?' en hoe harder ik riep 'IK WIL GEEN KIND, PAS NA JAREN' hoe vaker ik het besefte dat ik het wel wilde. Tranen heb ik gelaten omdat ik mezelf niet meer herkende, want de keuze was al gemaakt.. Ik wilde eerst een carriere maken en daar zit ik nu middenin, maar iedere keer let ik op kleine kindjes / babys en kijk ik een minuutje langer naar zwangere vrouwen. Iedere keer dat ik het gevoel weg wilde duwen, werd het sterker... Nu heb ik voor het gevoel gekozen en gaan we ervoor. Carriere, komt later wel wanneer de meeste vrouwen gaan beginnen met het krijgen van kids
En hadden ze wat gevonden bij je? Ja, als je kinderwens groter en groter word is het goed dat je er voor gaat. Carrière kan altijd, je bent nooit te oud om te leren, wel om kindjes te maken . Ik was van m'n zoontje ook 22 toen ik bevallen was. M'n vriend en ik zeiden ook nu eerst dat we pas voor de 2e gingen als onze kleine 4 zou zijn. Tot vorig jaar toen ik een miskraam kreeg, toen hadden we besloten om er toch nu al voor te gaan. Iedereen raakt ook zwanger om je heen en dan word je wens alleen maar groter. Wij zijn nu bijna een jaar bezig voor de 2e en het wilt niet zo vlotten. Terwijl ik bij m'n zoontje zo zwanger was. Hoop dat je snel zwanger bent! Slik je ook al foliumzuur?
Nee ze hadden niets gevonden gelukkig. Wel veel slijm voor de ingang van de baarmoeder, maar dat komt door de pil denk ik (dan kan de zaad van de man wat moeilijker naar binnen ). Wel hebben ze mijn baarmoedermond dichtgebrand, daar zagen ze blijkbaar een plekje wat wel eens voor tussentijdse bloedingen kon zorgen. Momenteel slik ik nog niets.. Kan echt niet wachten tot dat ik een grote buik heb
Ooww gelukkig dat ze niks gevonden hebben. Heb ook vaak tussentijds bloedverlies, zeer vervelend. Af en toe vraag ik mezelf wel eens af of dat de reden is waarom t niet lukt. Hihi, zeg dat maar niet te hard een grote buik . Ik wenste dat ook en ik kreeg een mega buik. Nu mis ik t, maar toen ik zwanger was, vond ik het niet zo leuk meer maar ik hoop toch weer dat ik straks weer zo'n buik mag hebben. Er komt een hele spannende tijd voor ons aan Misschien schelen we straks niet zoveel van elkaar als je ook zwanger bent straks
Haha ja klopt! Maar ik weet niet heb zo een voorgevoel dat ik niet zo gelukkig ben en dat het niet zo snel zal gaan... Nou heeft mijn mama 5 kindjes gebaart, waarvan ik er 1 ben , en mijn zus was bij haar eerste; de eerste ronde gelijk zwanger... ik zou het zelf niet weten hoe het bij mij zal gaan
Ja dat ontpillen kan lang duren. Maar toen mijn moeder stopte met de pil voor ze mij kreeg was ze ook gelijk de eerste ronde zwanger. Het is ook zo verschillend bij elke vrouw. Ik heb een lange en een snelle ontpilling gehad. Maar heb ook wel eens gelezen dat vrouwen gestopt waren met de pil, geen menstruatie gehad hebben maar wel zwanger geraakt waren.
Ja dan zijn ze gelijk zwanger geraakt in de eerste ronde waardoor ze dus geen menstruatie hebben gehad. Het is voor mij echt spannend. Ik heb me altijd verheugd op een mooi buikje, maar nooit echt op het kindje zelf... Ik denk ook dat je dat niet kunt beseffen vooraf; het moet j eoverkomen.
Ja het moet je ook overkomen. Ik vroeg het ook om me Heen, hoe voelt het nou om zwanger te zijn. Maar je kan het niet uitleggen, het is te mooi dat je het gewoon zelf moet voelen. Toen m'n zoontje.geboren was vond ik t zo vreemd dat ie in mn buik had gezeten en ik m nu zag. En nu is ie 2 jaar en een ontzettende boef.
Haha nou hopen dat het nu echt raak is bij je. Laten we de gyn afwachten ! Vind het echt spannend voor je
Hi, ben niet zwanger , had t wel in mn achterhoofd gehouden, maar de klap komt toch harder dan verwacht. Waarom de testen positief aangeven weten ze niet. Ik moet nu 20 mei naar een andere gynaecoloog toe en ik word nu in een traject gezet om zwanger te worden.
Oh meid wat balen!! Maar hoe raar is dat!? Hoe komt t dan?? Dat is toch heel erg.. Sterkte! Denk er niet heel vaak aan; uiteindelijk komen jullie er zeker!!
Dank je wel, heb ook geen idee en hun weten ook niet hoe dat kan. M'n temperatuur doet ook raar, ben ook nog steeds niet ongi, m'n temp word juist hoger ipv lager. We blijven door gaan, en dit jaar zal ik vast en zeker wel zwanger zijn. Jij al ongi?