Wit rekbaar slijm voor nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rashidaatje, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hmmm zou je dan toch niet zwanger zijn? waar hebben ze eigenlijk op getest?? Heb je nog een zwangerschapstest gedaan, wat doet het lijntje?

Nope nog niet ongesteld.. Is best raar, maar dat kan verschillen; afgelopen maandag de laatste geslikt, hoorde eigenlijk gisteren al ongi te worden.. De vorige 2 maanden was ik binnen 1,5 dag ongi.. Majah we zien het wel, ik denk iig niet dat ik zwanger ben (was aan de pil he :) )

2. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ja precies, hopen dat je ongi snel komt en jullie snel sexytime kunnen hebben Hihihi :p

Ja, ik vraag me dat eigenlijk ook af. In m'n temperatuurkaart zie je ook een innestelingsdip en ze hebben 5 dagen na die dip bloed geprikt en op internet lees ik dat t pas na ongeveer 10 dagen na innesteling terug te zien is in je.bloed. Misschien moet ik dan toch de hoop niet opgeven?

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh dat is wel erg snel dan!! Doe een testje! Dat van die dagen klopt ja. Op hoeveel dagen na de innesteling zit je nu?

Haha oeooeoeeoeo :p

4. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik zit nu precies een week na innesteling. Ik wacht nog een paar dagen met testen, denk dat ik ga proberen om een dag voor mn verjaardag te testen. Ik had gisteren tegen mn vriend gezegd dat ik nooit meer testen zou gaan kopen, hij geloofde me al niet Hahaha maar denk dat ik van de week er toch nog een testje tegen aan gooi. :p

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja joh! Gewoon van de action, voor dat geld... I mean ik weet nog wel eens dat ik naar de KV reed vanuit werk om gewoon een testje te halen. Werd zo gek van mijn hoofd :p haha!!

Wel fijn, wij gaan op vakantie de 19e.. Waarschijnlijk heb ik die weer ergens een eitje (hoop ik), dus komt goed uit :p

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Jaa ga dat gewoon doen van de week, desnoods zonder dat mn vriend het weet :p

Ooww lekker zeg! Dat komt zeker goed uit! Waar gaan jullie naar toe?

7. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh nee ik heb verkeerd geteld! als ik aan de pil zou zijn en ik zou een eitje krijgen, dan valt de 14e dag ergens op de 26/27e -_-

Majah wie weet hoe mijn cyclus gaat lopen.

8. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja ik zou het sowieso zonder dat hij het weet doen! Hoe ga je hem verrassen !?

Ik weet al precies hoe ik het ga vertellen etc:p AHAHA!

9. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ooww =_= wie weet krijg je misschien je eitje eerder. Wel jammer als het niet in de vakantie valt.
    Hihi hoe ga je het hem vertellen?
    Ik heb het toch maar m'n vriend verteld, kan moeilijk m'n mond dicht houden :p

10. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    En heb je nog getest ofzo? Of ben je echt niet zwanger? :(

Ik moet nog steeds ongesteld worden? -_- waarschijnlijk voelt mn lichaam aan dat er wat gaat veranderen ;p. Nou wij hadden afgesproken dat we echt na 5 jaar pas aan kinderen wilden beginnen, iedere keer als ik erover begon zei hij ' dan pak ik mijn koffers in ' met een lachebekje. Nou ga ik dan, wanneer t zo ver is, een lege koffer met t testje & een boek van 'help ik word pa' ofzo midden in de woonkamer zetten :) ik zie zijn gezicht nu al voor me hihi! Of iets van een mooie brief, gedichtje met je word pa ofzo :)

11. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Aahhh dat is wel super leuk als je het hem zo gaat vertellen Hihi :).

Heb nog niet getest, mn temperatuur is nog steeds hoog, ook nog niet ongi. Maar denk dat ik op moederdag ga testen.

12. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh najah dat is echt raar hoor.. Je temp daalt toch ook pas wanneer je ongi gaat worden (dus niet zwanger bent)?

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.. Heb wel hele kleine veegjes maar dat kan ook zo zijn vanwege de hysteroscopie. Ongi is nog niet te bekennen al voelt t wel alsof ik heel erg aan het bloeden ben :) Moet uiterlijk vandaag dan toch wel worden hoor...

13. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ja, je temp kan of vlak voor de menstruatie dalen of een paar dagen van te voren. Maar heel hard mn duimen draaien en hopen dat het toch wel zo is. Loop al een week met pijnlijke borsten.

En als je nog niet ongi word ga.je dan voor de zekerheid een testje doen of?

14. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh ik hoop het echt voor je (al denk ik dat je het wel bent, gevoel van binnen :) ), maar een eventuele teleurstelling komt ook hard aan!

Ja ik weet het niet wat ik zou moeten. Ik wacht het gewoon af... dit weekend heb ik het ook stikkedruk, dus misschien is het vanwege de stress ofzo. Zie op moederdag ook wel weer verder :)

15. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Dank je wel lieverd, hoop dat je gevoel goed zit Hihi :D

Ja, anders ook een testje wagen op moederdag :D je weet maar nooit.
    Ja het kan idd ook door de stress komen, vrouwen.lichaam is toch ook wat hè

16. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Haha jaa daarom! Ik wacht het gewoon af. Ik zou aanstaande dinsdag de eerste pil weer moeten slikken, dus het heeft tot dan de tijd :D Houd je me op de hoogte?

17. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Oké, :D spannend.
    Ja hou je zeker op de hoogte, jij mij ook hè :D

18. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Doe ik!! :) nog steeds niet ongi..

19. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Mij benieuwen wat er voor ons in petto ligt!
    Hier ook nog geen ongi, ga elke keer naar de wc om te kijken Hihi

20. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hahaha ja dat herken ik ! :p Ik verwacht eigenlijk geen zwangerschap hoor, was gewoon goed aan de pil. Moet wel een wonder zijn :|

Deel Deze Pagina