Wit rekbaar slijm voor nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rashidaatje, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Hahah :p, ja het zou idd een wonder zijn als t nu zo zou zijn bij je. Hoop niet dat je al te veel last krijgt van het ontpillen, je lichaam kan dan ook.erg gek gaan doen

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja wat ik niet hoop is dat ik 2 keer per maand ongesteld ga worden... Jaren geleden ging ik om die reden ook aan de pil. Ik werd echt m de twee weken 1 hele week lang ongesteld.. Dan vraag ik mij ook af hoeveel eitjes ik nog heb en in hoeverre de kwaliteit ervan ook is :eek:

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi rashida! Al getest!?

4. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ooww nee hoop niet dat dat gaat gebeuren weer dat je 2 keer in de maand ongi word. Dat moet je echt niet hebben.

Heb nog niet getest, mn eisprong is veel later geweest dan ik dacht. Zit nu een week na mn eisprong. De eerdere testen reageerden dus op mn eisprong. Gelukkig heb ik die kans wel goed benut, ga nu denk ik op mn verjaardag testen dat is 15 mei.

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou goed dat je je kansen wel benut hebt:)) laten we hopen dat t raak zal zijn!!

6. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ja hoop het. En hoe gaat het bij jou?

7. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Werd gisteren pas ongesteld, heel veel slijm en ook wel pijnlijk. Dus ik mag binnenkort ronde 1 in gaan luiden :))

8. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Dat is minder dat het pijnlijker was :(, jaa ronde 1 komt.er bijna aan! Spannend!

Deel Deze Pagina