Heb het even niet meer... Dat wachten en die onzekerheid of alles nog klopt van binnen.. Bah! Had nu 8 maanden zw moeten zijn Ben nu een week overtijd en geen teken van ongi. Dinsdag ochtend nega test en vannochtend ook. Sluit dit dan een zw uit? Of is er toch nog hoop?Zou anders niet weten waarom mijn menstruatie niet komt....
Geef de hoop niet op meid. Laat het even los, iedere keer die spanning is ook niet bevorderlijk. De menstruatie kan door de spanning ook later komen. Over twee dagen weer testen! De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Yes, I know. Maar was eigenlijk helemaal niet gestressed deze ronde. Had er juist een goed gevoel over... Blijkbaar zonder enige reden. Maar bedankt voor je reactie anyway.
Vindt het echt vervelend voor je Lita! Weet je wanneer je eisprong is geweest? Misschien is die deze maand wel later dan normaal geweest
Dank je moontje86. Ik baal hier echt ontzettend van. Tja, niet precies. Weet je nog ovulatietesten? LH piek leek rond 24/04 te zijn.
Zou dan nog een paar dagen wachten en dan woensdag nog een kruidvat 2 voor 5 test doen. Of vragen of er een bloedonderzoek gedaan kan worden, misschien stijgt de hcg heel langzaam. Blijf voor je duimen!
Dank je voor de steun moontje86. Snap er echt niet van... Vandaag de hele dag last van mijn boobies en vanavond misselijk. En nog steeds geen druppel bloed. Stomme testen ook... Als ik woensdag nog steeds niet ongi ben ga ik idd weer testen (met een ander merk?) en als negatief maar de dokter bellen. Jij een fijne zondag nog en geniet van je zw zijn