hey meiden even een ontsmakelijk onderwerp,ik heb sinds 2 dagen alleen s'morgens bij mijn urine een dikke kloder wit romig slijm en best veel.verder ben ik wel al vanaf mijn eisprong was afgelopen maandag zeer vochtig daar benden.heeft iemand dit ook wel eens gehad? groetjes fempje
Jazeker, kan een teken zijn! Maar zoek maar eens afscheiding of witverlies via deze site, en dan kom je nog veel meer tegen,
hey natasja dat klopt wat je zegt daarom ik vind het allemaal zo vreemd.maar dat zij ik ook al laatst tegen jou bij mijn andere topic.maar kan het dus meschien wel zo zijn dat ik mij ei eerder heb gehad?maar ik zou hem eigenlijk afgelopen maandag hebben gekregen,want ik heb ook van af die dag een raar stekerig gevoel in mijn buik en nu nog steeds maar wel iets minder.dus ik snap het echt niet meer.wie wel? groetjes fempje
klopt natas maar ook ik stond vorige maand op te kijken van me ei op dag 11. Hoewel het niet zoveel voorkomt vaak willen we iets anders zien ....
he jackie ik denk stiekem zelf dat ik mijn ei iets later heb gekregen. ik denk dinsdag of woensdag,kan dat later een ei krijgen? groetjes fempje
alles is mogelijk fempje Daarom vind ik persoonlijk tempen zo fijn zodat ik kan zien wanneer hij nu echt geweest is
hey jackie mijn temp was dinsdag 36.7 woensdag 36.8 donderdag 36.9 en vandaag 36.4 daarom denk ik dat die later is geweest.maar het is zo vreemd allemaal.want ik schreef al in een eerder topic onder de naam tepels geloof ik weet het niet meer zeker.dat ik van die raare verschijnsele heb. rondere boobs grotere tepels+van die puntjes er op aders over mijn boobs + tepel vaak moeten plassen ongi gevoel vanaf maandag eigenlijk mijn ei? dat heb ik nu nog steeds maar minder. en van die raare aders over mijn buik nog nooit gehad.en ik zit mij niet gek te maken of zooo maar ik voel het en zie het gewoon snap het niet meer wie wel hiihihihihi groetjes fempje
je moet jezelf natuurlijk ook niet gek maken he. Ook al heb je een vroeg ei gehad moet het nog wel goed innestellen he. Het blijft spannend meid duim voor je dat hij goed innesteld
ik heb nog steeds vruchtbaar slijm 6 dagen na mijn ei vind dit heel vreemd want in al de rondes dat we bezig zijn heb ik nog geen 1 keer dit soort slijm gezien heb nu dus al 6 dagen dik doorzichtig uitelkaartrekbaar slijm kan dat ook innesteling zijn aangezien dat 4/10 dagen na je ei kan zijn
Hoi Gemke, Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ik heb sinds vandaag wit slijm. Is dat een goed teken of niet?
hey jody ik heb best wel veel gelezen op dit forum.dat bij best veel meiden die wit slijm hadden die dan zwanger zijn,maar het kan ook dat je ongi er aan komt. wie weet het kan alle kanten op.
Oh Fempje, Ik hoop het zo! Waar heb je dat gelezen, dan kijk ik het even na. Hoezo mezelf gek maken......
ben blij dat ik dit lees, zelf heb ik nog niet eerder wit slijm gehad, maar nu dus wel....ohhh ik hoop het zo. Ook natuurlijk voor jullie...
witte romige afscheiding komt veel voor net na en vlak voor je menstruatie. het hoeft dus helemaal niks te betekenen.
bij mij was dat wit romige slijm rond de innesteling, maakt dat dan nog wat uit... of gewoon niet te veel op letten
Dat is inderdaad waar, het is weer zo spannend. Om de een of andere reden deze ronde helemaal, maar ben bang om te hopen. Het is ondertussen ronde twaalf. Ik hou jullie op de hoogte.