Goedeavond, ik weet nog niet of ik zwanger ben maar hebben meerdere vrouwen dit... als ik mijn baarmoedermond aanraak is meteen me buik beetje gevoelig.. en me urine blijft donker, ookal drink ik best veel.. en ik heb al heel de avond last van spierpijn in me benen en trekkend gevoel in me onderbuik.. net had ik in eens felle steke in me baarmoeder maar is nu weer weg... herkent iemand dit??? liefs
Hoi Miranda, Hoever zit jij na je ei? Ik had zaterdagavond mijn ei en heb tot vannacht echt een beurs gevoel gehad op die plek. Ook merkte ik dat alles heel gevoelig was toen Lief en ik seks hadden vannacht. En dat terwijl we niet ruig bezig waren ofzo. Elke verkeerde beweging gaf een weeïg gevoel door mijn hele buik. Zou die felle steek een innesteling kunnen zijn of zit je dicht bij je nod? Ik hoop iig dat het allemaal goed nieuws is.
njaa als ik van cyclus 37 uitga dus me laatste cyclus heb ik afgelopen vrijdag me eisprong gehad.. maar op die dag heb ik niet echt iets gevoeld dat ik dacht oo di zou me eisprong wel kunnen zijn.. daarintegen had ik 10 maart wel echt onwijze pijn links onder in me buik ik dacht zo zal een eisprong wel voelen maar dat hoeft natuurlijk niet dan zou ik in eens cyclus van 29 dagen hebben.. maar ik voelde net aan me baarmoedermond en toen was het erg gevoelig.. en me urine blijft donker terwijl ik best wat gedronken heb.. nja en dan in eens net die steken die nu weer weg zijn.. en me linkerborst voelt beetje beurs aan niet als ik em aanraak maar gewoon als ik rustig zit.. ook soort spierpijn gevoel.. nja moeilijk...
op basis van een cyclus van 37 dagen zou 1 april me nod zijn... en zou morgen officieel me innesteling hebben.. nja misschien vroege innesteling.. pff kweet het niet.. omdat mijn cyclusse niet erg zeker zijn heb ik me twijfels..
Naaah wat grappig.. Ik heb mijn NOD 2 april En ik zou dus volgens de diverse berekeningen op 24 maart een innesteling kunnen hebben. De overige klachten vind ik erg lastig. De typische zwangerschapsklachten zijn bij mijn namelijk overduidelijk PMS signalen. Daar durf ik niets over te zeggen dus.. Ik ga iig ontzettend voor je duimen!
jaa ik ook voor jou!! maar ik zou dan 1 april kunnen testen op een vrijdag.. maar ga denk pas na het weekend testen.. als ik dan nog niet ongesteld geworden ben.. ik zou eigenlijk morgen innesteling kunnen hebben.. maar misschien is die iets aan de vroege kant.. of me cyclus is nog meer ingekort en word ik ongesteld maar dat zullen we zo snel mogelijk zien.. we houden elkaar op de hoogte!! ps: beetje jammer dat er veel mensen dit lezen maar bijna niemand reageert
Hey dames, Wat betekenen die pendels. Lees daar zo vaak over maar heb geen idee wat dat inhoudt. En hoe werkt dat? xx
Haha dat is vaak zo toch? Moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook meer lees dan reageer maar omdat ik er vannacht echt last van had kon ik het niet laten Overigens moet ik er bij vertellen dat mij de kans wel heel klein is hoor. Wij zouden deze maand overslaan dus heb me er eigenlijk niet zo mee bezig gehouden. Maar zaterdagochtend was ik niet te houden en vervolgens voelde ik mijn ei.. En het is zo ontzettend welkom dat ik automatisch stiekem toch weer een beetje hoop heb
Hoi Troela (hilarisch omdat tegen iemand te kunnen zeggen haha) Wij hebben bij het topic pendelen een aantal dames een pb gestuurd met de vraag of zij voor ons willen pendelen. Dit is pendelen: Een pendel - een vaak druppelvormig metalen, kristallen of houten voorwerp aan een draadje of kettinkje - kun je gebruiken om je (levens)vragen te beantwoorden. Je houdt de pendel vast, stelt een vraag en wacht af hoe de pendel antwoordt. Pendelen maakt direct gebruik van de wijsheid van je onderbewuste. Het antwoord komt uit jezelf; met onbewuste spierbeweginkjes stuur je de pendel. Het is dan ook een prima methode om erachter te komen wat er in je onderbewuste leeft: de dingen die je diep vanbinnen wel weet, maar waar je niet zo snel toegang toe hebt. Pendelen zou je dus kunnen zien als een brug tussen het bewuste en het onderbewuste. Mocht je het interessant vinden, dan vind je hier het topic: Pendelen - Zwangerschapspagina
ooee ja ik snap het.. nja ik ben er wel mee bezig wil het gewoon zo graag.. maar ik probeer het wel beetje van me af te zette anders lukt het niet.. ik heb gewoon seks wanneer ik zin heb.. en wanneer me vriend zin heeft natuurlijk.. jaa ik lees ook meer dan dat ik reageer maar het is gewoon soms hinderend.. oee heb nu weer hele lichtesteekjes rechts onderin me buik.. @ troela een pendel is een soort ketting die kan zien wanneer je zwanger bent of een positieve test heb zeg maar.. dat kan je aan verschillende pendelaars vragen of ze dat willen doen je kan daar niet blindelings vanuitgaan maar van sommige heb ik gemerkt dat ze het vaak goed hebben bij vrouwen..maar ik weet niet of het bij mij uitkomt.. laten we het hopen... liefs
puck.. voel nu weer onwijs ongesteldheids gevoel in me buik.. pff .. gimena had voor mij april gependeld en nog een vrouw ook.. als die niet uitkomt dan maar hopen op de pendel van hanna in mei... bij jou heb ze ook in mei gependelt he.. bij mij een meisje en bij jou een jongen.. ben benieuwd!!!
Ik heb er 2 voor mei ja. Een jongetje!! Lief heeft altijd gezegd dat hij dacht dat het in mei raak zou zijn en wij hebben beide heel sterk het gevoel dat ons eerst kindje een jongetje is. Kan niet wachten!!! Ja meis, dan zou het misschien toch kunnen dat je ongi er aan komt... En het enige positieve wat ik dan nog kan zeggen is dat je cyclus dan iig weer lekker kort is met 29 dagen en dat je meer kansen per jaar hebt. Maar zolang je geen bloed ziet is er niets verloren hoor!!! Vertrouw op je gevoel!! *knuf*
ene kant denk ik dat ik ongesteld ga worden door het gevoel; dat ik in mijn buik heb.. maar dat gevoel kan ook een goed teken zijn.. het is toch maar afwachten.. hopen gewoon dat ik tot 1 april geen bloed verlies.. dan wee ik dat me cyclus 37 is en kan ik weer uitrekenen wanneer me volgende eisprong zou zijn.. maar op de 1 of andere manier heb ik er een goed gevoel over.. gek he? haha.. ik en me lief hebben heeel sterk het gevoel dat onze eerste een meisje is.. en ik zei hele tijd tegen me vriend binne nu en 2 maanden ben ik zwanger.. dat zei ik toen ik laatst ongesteld werd.. en ik droomde vage dingen.. nja k ben benieuwd.. stel mij cyclus is 29 dagen.. dan kan ik testen op goede vrijdag en dan ben ik ook jarig haha! dat zou een super cadeautje zijn!! en als me cyclus 37 blijf heb ik op me verjaardag me eisprong haha ! maar eerst ga ik hopen of het deze keer raak is.. zo niet weet ik gauw genoeg hoelang de cyclus geworden is he... wat een onzekerheid!! haha.. zou leuk zijn als we allebei mei positief testen he.. lopen we gelijk...
Het is ook maar afwachten idd. Ik had er vorige maand een goed gevoel bij en testte voor mijn nod héél licht positief 2 dagen. Vervolgens negatief en daarna werd ik keurig ongesteld op de verwachtte dag. Deze maand reken ik nergens op. Maar mei zou wel erg gaaf zijn. En idd ook als we gelijk lopen. Ik heb bij pendelen een topic geopend; de pendel zegt mei. Misschien leuk om daar ook mee te kletsen?
nja ik ga eerst even de pendel van april afwachten want bij die topic lees en klets ik ook mee.. staat zo raar als ik deze niet even afwacht.. als ik toch ongesteld ga worden in april .. klets k wel mee in mei haha!! ik had het bij de eerste maand na stoppe met de pil had ook een licht positieve test.. maarre toch ongestyeld geworden.. raar..... maar waar haha.. nja als ik april niet zwanger ben gaan we maar hopen voor mei.. hoop t voor jou ook meissie!!
heb trouwens wel onwijs heel veel kleine puistjes gekregen.. en normaal als ik ongesteld moe worden krijg ik 1 hele grote....
Het april topic is gestart door Rianne88 toch? Die kletst ook mee bij mei Maar ik snap dat jij eerst alles nog op april zet hoor haha. Oh meid wat ben je lekker aan het analyseren haha. Nou ja, uiteindelijk is het gewoon afwachten. Ik ben wel heel blij dat ik even een aantal rondes niets heb gedaan. Ik moest echt wennen aan mijn cyclus na 2,5 jaar Mirena.. Dus hoofdpijn, gespannen borsten, ijskoud en doodmoe, krampen, woede aanvallen..het zijn bij mij allemaal pms klachten. Ik ga pas wat vermoeden als ik misselijk word of steeds duizelig ben en heel emo als ik Nijntje zie En ik test nooit weer voor mijn NOD.. dat heb ik wel geleerd na vorige maand.
Jaa ik wacht het eerst nog even af haha! Pff jaa ik word af en toe gek van mezelf! Haha! Nee ik test ook zeker niet voor me NOD pff! Je hebt er niks aan.. Alleen maar onzekerheid! Ik ga maar proberen te slapen als het lukt pff.. Hopen op iets wat kwaaltjes morgen ofzo?? Haha! Slaap lekkerrr tot morgen! Xxx