Test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samira5, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samira5

Samira5 Lid

12 dec 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo damens, ik heb een vraagje over wanneer ik het vroegst kan testen. Mijn eerste ongesteldheids dag was 25-11.
    Ik heb zonet een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik heb al 2 jaar geen pil gebruikt alleen condooms maar sinds mijn laatste ongesteldheid niet meer. Heb op 12,13,14-11 wat bruin verlies gehad alleen bij het afvegen. Dus wanneer kan ik op het vroegst weer een test wagen. Alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hoelang is jouw cyclus gemiddeld? Je kan in principe testen vanaf de datum dat je eigenlijk ongesteld moet worden (maar dat dus niet wilt). Ook wel je NOD genoemd. Met extra gevoelige testen kan je soms ook een paar dagen eerder testen. Je zit nu op cyclusdag 22 dus dat is nog wel vroeg. Een gevoelige test zou je bijvoorbeeld op dag 26 (vrijdag dus) kunnen proberen.
    Ik weet dat het wachten niet makkelijk is dus succes!

3. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Mijn latatste menstruatie was 24 november
    Het is nu nog te vroeg om te testen, gemiddeld 28 dagen na je mentruatie kun je pas testen.
    Heb je symtomen dan??

4. Samira5

Samira5 Lid

12 dec 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de symthomen die maken me juist gek, ik ben erg moe kan de hele dag door slapen en heb gevoelige borsten en heb nu ook ineens last van puistjes. Toen ik dat bruin verlies had had ik buik pijn echt onderin de buik waar ik normaal niet eens met mijn menstruatie last van heb.
    Wachten is slopend vooral nu ik moe ben.

5. Samira5

Samira5 Lid

12 dec 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is trouwens altijd 28

6. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    De mijne 27 dagen dus denk dat je toch nog wel een paar dagen moet wachten helaas!

Deel Deze Pagina