Waarschijnlijk weer eens een rare vraag, maar ja, ik stel hem toch, misschien heeft iemand dit ook wel eens ervaren. Over ongeveer een week verwacht ik mijn EI, maar heb nu als sinds afgelopen vrijdag kleine steekjes rechts onder in mijn buik. Probeerde ze in het begin te negeren, maar ze blijven aanwezig, en ze zijn er echt. Niet echt heftig, en ook niet de hele tijd, maar toch genoeg om ze regelmatig duidelijk op te merken. Zou het kunnen dat ik na een ronde die met medicijnen gestopt is, en nu erg sterke zwangerschapsvitaminen, een erg duidelijke-goede eisprong zou kunnen gaan krijgen, en dat ik nu dus merk hoe alles zich aan het rijpen en voorbereiden is??? Temp. is nog normaal en laag, en ga vanaf vandaag OV testjes gebruiken, dus ik zal het vanzelf wel zien. Maar misschien heeft iemand dit ook wel eens gemerkt of ervaren...
Hi La Femme Nikita, Ik gebruik geen medicatie en voel ook altijd erg goed mijn naderende eisprong, dus ja ook ik voel steekjes en krampjes een paar dagen lang, en dan op het einde weer wat steekjes en dat is het eitje geknapt. Het kan dus wel degelijk! Liefs
als je steken hebt is het zo ie zo verstandig om te klussen en drie maal in de week je kan het voelen dus
Ok...erg bedankt dames... jaja...we klussen op het moment al om de andere dag... Misschien voeren we dat nog eventjes op... houd OV testjes en temp ook nog in de gaten...die zijn NOG niet positief...maar merkte zojuist wel bij naar het toilet gaan errug veel slijm...dus...ben benieuwd... We hebben weer een beetje hoop... XXX
om de dag is goed hoor.... geniet er maar van hahaha...wij doen het ook gewoon om de dag vooral omdat ik mijn cyclus nog niet weet hier... dan is het tenminste altijd goed en klagen doen we niet he..hihihi
toen ik met vruchtbaarheidsbehandelingen werkte voelde ik ook heel goed het eitje aankomen. nu niet meer.
ik weet niet waneer mijn ei rijp is,voel het nooit maar we doen het gewoon 3maal per week,en de tweede week nade ongie wat vaker. te vaak is ook niet goed hoor,volgens mij gaat het sperma kwaliteit dan achteruit..
Goh...dames...erg bedankt voor de vele reacties... Gisteren hebben we geklust, en vandaag was mijn temp. ineens met 0,4 gestegen...dus denk-hoop dat mijn EI ondertussen geweest is... Ben benieuwd...